2020. május 14., csütörtök

Kati

20200514 csütörtök

Amikor felébredtem, rögtön elkezdtem intézni, hogy Hunor hozza vissza a bútorokat, amiket a kis faházból elvitt.

Délben megmelegítettem a sült kolbászt és hagymás kenyérrel thai homokos uborkával fogyasztottam.

közben felhívott a UPC, amelyikkel a Vodafone egyesült. Legkorábban csak augusztus 12-én tudom felmondani a szolgáltatást, mert akkor jár le a hűségidő.

Délután megint bevittem egy pár ágat a kupacból felfűrészelni, részint, mert megígértem magamnak, hogy ebből rendszert csinálok, másrészt, hogy a blognaplómba beírhassam.

Egy jó hír, hogy a 10 pohárból, háromban kibújt a csípős paprika.

Emőke azt írta, ha meg tudja oldani, akkor még ma estig lejön hozzám,de már elmúlt 1/4 9, úgyhogy ez stornó.

Feltettem a mélyhűtőből kivett maradék bepanírozott csirkeszárnyakat sütésre. Mellette kifőztem két nagyobb szem krumplit, amit újhagyma vagdalékkal átsütöttem..A vacsora ez volt.kovászos uborkával és céklával.

Kati azt írta, hogy valószínűleg hétfőn jön, mert akkorra oldják fel a karantént.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése