2020. május 3., vasárnap

Anyák napja

20200503 Vasárnap

Ébredés 9-kor.

Emőke tegnap azt mondta, hogy lehet, hogy ma ő is kimegy Áronnal a temetőbe és visznek virágot a Mamának, Rózának és Nóra nagyinak. Remélem, kijutnak.

Még tíz előtt lementem reggelit készíteni. (sült kolbász, sajtos bagett, újhagyma, tejeskávé).

Délután Áron meg is írta, hogy éppen indul a temetőbe a Mamához köszönteni Anyák napjára.

Én csak egy mécsest gyújtottam Klári fotója mellett és elmondtam neki, hogy a fiúnk holnap fog érettségizni és ha látná. nagyon büszke lenne rá.

Azt tudta, hogy rajta kívül elveszítettem Apámat, de azt nem, hogy ő utána Anyámat is. Elmondtam neki, hogy a lányaim szanaszét vannak és Áron elvesztése is folyamatban van, de mindegyikre igyekszem vigyázni.

Még sütött a lemenőben lévő nap, amikor kimentem a kertbe. Az Emőke vetette magoknak még semmi látszatja. Egy keskeny csíkkal megint növeltem a lenyírt sáv szélességét és. hogy a kupac is fogyjon, az ágakból néhányat bevittem a darabolóba.

Vacsorára megmelegítettem a bablevesből (ami már inkább babfőzeléknek megy csak el) egy adagot, rá egy kanál tejföl, hozzá egy szelet bagett és utána egy pohár sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése