2020. május 17., vasárnap

Alkudozás Hunorral

20200517 vasárnap

3/4 5-kor ébredtem. Rögtön lementem ellenőrizni, hogy az este nem hagytam-e valamit bekapcsolva, de mindent rendben találtam.

Az esti locsolás is felesleges volt, mert hallom, hogy esik. Megpróbálok még egy picit visszaaludni. Sikerült és csak 9 óra után ébredtem.

Az idő borongós, bár az eső elállt.

Összekötöttem a reggelit az ebéddel és kiszedtem egy tányérral a zöldséges csirkecomb próbafőzetből mellé rizzsel. Nagyon finom lett, de nem kellet volna a húst és a köretet is külön-külön megsózni.

Felfűrészeltem néhány ágat, de a kupac alig fogy.

Délután átjött Hunor és elkezdett velem alkudozni az elszállított bútorok ügyében. Én nem engedtem a 48-ból: Holnap mindent szállítson vissza.

Átmentem kinyitni a faházat, hogyha Hunorék mégis visszahoznák a bútorokat, akkor tudjanak hova pakolni.

Ha már amúgy is ott voltam megnéztem Emőke veteményesét, de nem találtam hajtást.

Vacsorára megsütöttem néhány szeletkét a császárszalonnából a hagymás kenyérre, hozzá kovászos uborka, csípős paprika és újhagyma.

Ma még úgy tervezem, hogy holnap kora délután hazalátogatok Gazdagrétre, mert nagyon érdekel, hogyan sikerült Áron informatika érettségije és majd kedden Katival együtt jövünk vissza.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése