2020. május 5., kedd

Az önjáró akkus fűnyíró és Áron matek érettségije

20200505 kedd

9-kor ébredtem

Szerintem Áron már bent ül a matek érettségin. Látva a feladatsorokat, nem könnyű.

Nekem nincs más dolgom, mint drukkolni, hogy sikeresen  oldja meg a feladatokat.

Beszéltem Bélával (a téma a koronavírus és az új W10-es tabletje,

Gyors reggeli. Egy szelet tejfölös, sajtos bagett, rajta császár szalonna csíkok, mellé tejeskávé.

11-kor meghozta a GLS futár a Hecht önjáró fűnyírót. A nagy dobozt alig bírtam megmozdítani. Gondoltam, hogy csak a kapun behúzom és ott nyitom ki a nagy dobozt, darabonként csak könnyebb lesz. Legelőször kibányásztam a Li-ion akkut és a töltőjét és feltettem tölteni.

Egy óra alatt úgy-ahogy sikerült összeszerelni a gépet. Még meg kell fordítanom a húzókeret két csavarját. mert ahogyan most van, úgy a kézi tekerő beleér a kerekekbe. Menne így is, de nem az igazi.

Közben bejöttem és segítek Stefinek a német háziját megírni.

A szembe szomszéd indult a piacra. Kértem, hogy hozzon nekem két fej vöröshagymát, mert este paprikás krumplit készülök készíteni.

Az időjárás megkönyörült rajtam. Tudta, hogy a szivattyú most nem működőképes, az eső elkezdett szemerkélni.

Feldaraboltam a kúp alatt útban lévő ágakat. A fűnyírót bemenekítettem a kúp alá.

Szerelés közben láttam, hogy a gép két darab akku fogadásra is képes lenne. Ez egy opció, majd a használat során fog kiderülni, hogy erre szükség lesz-e.

Sikerült megfordítani a csavarokat, az akku pedig feltöltődött. Még a főkulcs bedugási helyét kell majd megtalálnom.

Idebent feltettem egy nagy adag paprikás krumplit főni, bár kovászos uborka, ami mellé kellene nincs itthon, de van cékla..

Mire a vacsora elkészült, már este 7 óra van. Finom lett, de hiányzott egy sör utána.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése