2020. május 6., szerda

tereprendezés

20200506 szerda

Az éjszaka kellős közepén (2:00) felébredtem és sehogy nem tudtam újra elaludni. Próbáltam, próbáltan, de a vége az lett, hogy inkább elkezdtem olvasni és megcsináltam a mai Duolingot. Örömöm leltem benne és most is találkoztam egy szóval, ami nagyon hajaz a magyarra: corte (rövid), mintha rokona lenne a magyar "kurta" szónak.

Mire befejeztem, a madarak már csiripelnek,  lassan mehetek le reggelizni. Ki korán kel (egész nap álmos lesz) aranyat lel..

1/4 8-kor le is mentem. (Bundás kenyér, sült császár szalonna, hagyma, paradicsom, tejeskávé).

Még 12 óra előtt elgurultam (e-scooter) a Dobos ABC-be (kenyér. tej, unikum, kovi ubi stb.). Se újhagyma, se panírozott csípős csirkeszárny nem volt.

Kevéssel dél után megjelent Hunor, Zolival, hogy akkor hétfőn elkezdenék a tereprendezést a Zsolti féle gyümölcsösben az aquaponiás háznak (3 x 8 méter). Gyümölcsfák  kivágása tilos!

Próbálgattuk a fűnyírót beindítani, de az akkuja le volt merülve.

Áront még este 8-kor sem értem el, pedig nagyon érdekelt volna, hogy ma mi volt az érettségin.

A kovászos uborka tiszteletére a vacsora a kolbászos paprikás krumpli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése