2020. május 11., hétfő

Xiaomi M 365 Pro

20200511 hétfő

1/2 6-kor kezdődik a nap. Átolvasom a tegnapi blogbejegyzést. Kiegészítem néhány sorral, kijavítok benne egy-két elütést és frissítek.

Felszólításukra befizettem a Telekom Otthon szolgáltatásának elmaradt díját.

Belenéztem a levelezésembe és a netes hírekbe.

Az idokep.hu azt mondja, hogy ha ma nem mártózom a Dunába, akkor a következő két hétben ne is álmodjak róla, mert 6-10 fokkal alacsonyabb lesz a napi maximális hőmérséklet.

1/2 10 lett, mire lementem reggelizni. Ezzel el is fogyott a tej, ezért el kellett guruljak a Dabi Vegyesboltba. Bár még közel sem volt 12

óra, de azért csak a kis hátit és a bankkártyámat adtam be.

Úgy érzem, hogy  az e-scooter hatótávja, végsebessége még a teljes feltöltöttségnél is kevesebb, mint amennyi újkorában volt.

Most találtam a neten egy használt Xiaomi M 365 Pro-t elég baráti áron, de ahhoz előbb ezt el kellene adnom. Próbáltam egyezkedni az eladóval üzenetben (szállítás és egyebek), de még nem reagált

Vacsorára kivettem a mélyhűtőből két szelet tarját, megsütöttem és hozzá készítettem egy kis petrezselymes krumplit.

Közben felforraltam a tejet, hogy még holnap is élvezhető legyen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése