2020. május 29., péntek

Megjött Tibcsi

20200529 péntek

Már megint a korai ébredés. Még alig múlt 5 óra, már fent voltam. Kicsit igazítottam még a tegnapi. Megint bevásároltam a  neten. Először még azt hittem, hogy vettem egy e-bike-ot 700 $ helyett 30$-ért, azután elkezdtem az árában kételkedni és gyanakodtam, hogy nem vettem észre, hogy mi benne az átverés és ez csak egy összecsukható sima kerékpár., azután mégis úgy találtam, hogy ez egy e-bike. Most, hogy értesítettek, hogy úton van, megint bizakodó vagyok.

A nyár még mindig várat magára. Dunáról szó sem lehet, ültetem a palántákat. Ma megint bekerült három a földbe. Az egyik közülük a tök volt, úgy hogy az üres cserepet már vissza is tudtam adni Béninek.

Kora délután megjött Tibcsi Kecskemétről. Elővette a kékfedelű hűtőládát, amiből annyi kaját és alapanyagot vett elő, hogy

megkérdeztem, akkor mégse három napra jött, hanem három hónapra?

Ezen jót nevettünk. Mindent bepakoltam a hűtőbe.

Este fele megsütöttem az apróra kockázott szalonnát és megettük vele az első két adag sztrapacskát.Utána sok unicum és sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése