2020. május 26., kedd

Furcsa telefonhívás

20200526 kedd

10 óra után telefoncsörgésre ébredtem. Volt egy telefonhívásom a számomra teljesen ismeretlen  1 296 2519-es számról, amit nem tudtam felvenni, visszahívást nem fogad, az online tudakozó pedig nem adja ki a hívó nevét és ilyenkor parázok, hogy nincs-e valami baj Áronnal, de Emőke lányom megnyugtatott, hogy Áron otthon van és jól van. Milyen érdekes, hogy már nem is érdekel, hogy otthon rendetlenség van-e vagy sem.

Az idő kicsit kicsit borús , de ebben  jó hír az, hogy három napon keresztül esni fog az eső, mert a veteményesnek szüksége van erre.

Becsöngetett Béni azzal, hogy ma este fog áthozni karalábé és paradicsom palántákat, aminek örülök.

Már bőven elmúlt dél, amikor lementem falatozni. A sült császárszalonna úgy került a tejfölös kenyérre, hogy mellé póréhagymát karikáztam és thai homokba mártott nyers uborkát fogyasztottam. Utána persze tejeskávé.

Nem találtam meg a kézzel fogható blog könyvet, úgy hogy marad a blogkönyv.doc, amit majd át tudok küldeni Gabikának.

Emőke lányom felvetette, mi lenne, ha egy napot eltöltenék velük B.Füreden? Jó lenne.

Azután hirtelen elmúlt este 9 óra. Lementem vacsorát készíteni. Sült kolbász kenyérrel és néhány karika sült édes burgonya. Szerintem már elkezdett esni.

Az unicum ugyan elfogyott, de a roller fel van töltve, majd holnap.

23:03 villanyoltás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése