2020. május 1., péntek

Akkumulátoros önjáró fűnyíró

20200501 péntek

8-kor (magamban énekszóval) köszöntöttem "Itt van május elseje..."

Befejeztem és közzétettem a tegnapi blogspotot.

Elindítottam (volna) az SCA májusi utalását, de a BudapestBank-nál annyira május elseje van, hogy az utalás nem sikerült.

Lementem reggelit készíteni.

Az idokep.hu nem támogatja a mai Duna átúszást. 14 fok Celsius van délelőtt és délután sem fogja elérni a 20 fokot.. Néha esik az eső, de nem eleget.

Kimentem a kertbe. A smaragdfának hiába mondtam, hogy kijárási tilalom van, csak jönnek ki a levelei.

Adtam egy kanna vizet a palántás poharaknak, hogy bújjon már ki valami. Levágtam egy fél csík füvet és az istálló ajtaja elé készítettem néhány feldarabolni való ágat a kupacból. Majd később azt is megcsinálom. Haladjunk mindig egy picit.

Klári és Gábor jöttek át, hogy a Zolibácsi féle faház kiadó-e, mert Gábor anyukáját le szeretnék hozni.. Mondtam, hogy én csak a kulcsot tudom odaadni, hogy megnézzék belülről is a házat, az összes többi kérdés Emőkére tartozik.

Találtam egy 1300 W-os fűnyírót 25.000.- helyett 18.900.-ért. "Csak ma!" de bármikor elhozható.
https://edigital.hu/funyirok/fieldmann-fzr-2025-e-elektromos-funyiro-1300-w-p479302

Na most mi a helyzet, már a fűnyíróknak is lelkük van? Mert azután, hogy a 900 W-os beleolvasott a csak holnap megjelenő blogbejegyzésembe, megsértődött és majdnem egy órán keresztül megállás nélkül ment.

Közben Zoli ajánlott egy 4000 W körüli önjárót. amiből neki benzines van, de ha már van két villanyautónk, egy villanyrollerünk és 20 tábla napelemünk, akkor legyünk konzekvens környezetvédők és egy akkumulátorost rendeltem (hozzá akkut és töltőt) összesen 140.000.-ért.

https://emaki.hu/hecht-5051-akkumulatoros-funyiro-onjaro?

gclid=Cj0KCQjwka_1BRCPARIsAMlUmEoRTTDqCDBAt8npruAbvSbj5HPy7872K8PhilGfVPEKEmn3M1BYCR8aAlfSEALw_wcB

Még késő este meg is írtam Emőkének Szerintem ő is fogja szeretni használni a telkén.



















































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése