2020. május 19., kedd

Katival a bázison

20200519 kedd

Hajnali ébredés után rendezem a tegnapi blogot. Utána megborotválkoztam, mert Emőke szinte parancsba meghagyta, hogy az első együtt töltött nap mély benyomást hagy egy nőben. Legyek nagyon ápolt és legyen rajtam tetőtől-talpig tiszta ruha.

Reggel a fürdőszoba után szinte az első dolgom volt, hogy elmenjek a Gyógyszertárba és felvegyem a felhőben átküldött recepteket. Minden simán ment.

Némi reggeli után, de már teljesen felpakolva elindultam a laptophardver Fehérvári úti üzletébe. Ott megvettem az új akkumulátort a Dell notebookba.

Irány a Szél Kálmán tér, ott randevúztunk Katival. Onnan M4, M3, metrópótló autóbusz és a Volánbusz Dömsödre.

A Bázison mindennel eldicsekedtem, amivel csak lehet, többek között a "saját"úszómedencénkkel, ami Soroksártól, egészen a Fekete tengerig tart.

Katinak tetszik a bázis, de hiába kínálom finomságokkal, ő nem éhes.

Tamás jelentkezett. Visszahozta a bútorokat, előadta faliórát és most újabb, képtelen igénnyel állt elő, hogy fizessem ki neki az oda-vissza fuvar 15,000.- Ft. Mondtam, hogy felejtsen el. Nem kellett volna elvinni.
Szeretnék Tamástól mielőbb végleg megszabadulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése