2020. május 25., hétfő

Napsütésben csevegés a madarakkal

20200525 hétfő

Ébredés után folytattam a munkát a Camus regény tördelésével. Már megint elszámoltam magam, egyszerűbb lett volna, ha megveszem. Igaz, hogy így a tördelés közben is tudom olvasni.

Közben Emőke írt, hogy hozott át levest. Megmelegítettem és nagyon ízlett, már nagyon vágytam egy ilyen sok zöldséges húslevesre.

Áron bejelentette, hogy most elmegy a barátaival röplabdázni és csak későn érkezik haza.

Minden fontos dolgot bepakoltam a kis hátiba és a két cuccal (hátizsák és notebook) elindultam Dömsödre.

Egy délutáni buszt értem el a Népligeti pályaudvaron.

5 óra után érkeztem a bázisra. Az utolsó 20 perc séta nekem fárasztó volt ezzel a két nehéz csomaggal.

Itt süt a nap és sorban köszöntenek a madarak, kérdezve, hogy abból már nincs, amit a múltkor adtál?

Este csak a maradék fél lecsót  melegítettem meg vacsorára.

Gabikát is rávettem a Camus: Pestis olvasására. Sikeresen le is tudta tölteni a tabletjére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése