2020. május 23., szombat

A rend hiánya

20200523 szombat

Már az ébredéskor kiderült. hogy a derekam nem teljesen tünetmentes ennek ellenére szép lassan, óvatosan lementem a CBA-ba.

Ebédre terveztem egy lecsót készíteni és ahhoz vettem egy üveg natúr lecsót és a lecsókolbászon kívül egy marék csirkeszárnyat.

Vettem még tejet, sört, unikumot, újhagymát és csécsi szalonnát.

Ahogy hazaérem feldaraboltam a csirkeszárnyakat és a kolbászt és elkezdtem főzni, hogy azzal már ne a lecsónak legyen gondja. Ha már itt vannak az újhagymák, akkor a zöld szárát is felszeleteltem. Amikor már úgy gondoltam, hogy minden megfőtt, akkor rádobtam

az üveg natúr lecsót , beleszórtam az újhagyma karikákat és jól összefőztem.

Nehezen fértem el az asztalon egy tányérral, akkora  volt a rendetlenség, de azért jóízűen ettem a főztömet. Áron szívesebben ette a rántott csirkeszeletet, mert szerinte ez a lecsó egy kicsit odaégett.

Késő délután Béla segített a távolból rendbe hozni a notebookom, mert valamiért elromlott a képernyő orientáció.

Este átjött Emőke és próbált Áronnal egyezkedni, hogy mikorra csinál rendet a lakásban. Újabb öt nap, Áron szerint szerdára rend lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése