2012. március 27., kedd

áram Áron szobájában

Áron rendben elindult az iskolába. Amíg vártam a villanyszerőket, bőven volt időm reggelit készíteni. Amikor megjöttek, előszőr Eszterhez mentünk fel és ott szereltek be egy lengő aljzatot a mosogatógéphez, majd kicseréltek egy kontakthibás, teljesen beégett konnektort. Amíg Eszter elment gyógytornára, addig fent is én tartottam a frontot.
Ezután jött a nehezebb feladat, Áron szobájában helyeállítani a hibát, hogy ott is legyen a dugaljakban áram. A nappaliból kellett a falon keresztül megtáplálni az egyik konnektort, hogy azután a többiben is legyen áram.
Délre minden kész lett.
Beüzemeltem a számítógépet és adtam benne egy felhasználói jogosultságot Áronnak. Sajnos nem lett tökéletes a rendszer, mert valamilyen hiba folytán a gép nem látja a saját DVD meghajtóit.
Eszter megjött és készített valami nagyon finom rizses csirkét salátával ebédre.
Délután jött Bence matek órára.
E. Bélával konzultáltam Áron számítógépének hibájáról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése