2012. március 7., szerda

megyek az autóért

Reggel nagyon nehezen ébredtem. Azt hiszem, hogy Laciéknál túlzabáltam magam és ettől rosszul aludtam. Annyira azért felébredtem, hogy Eszter néninek írjak két sort, hogy Áront engedje el minden szerdán négykor a tenisz edzésre.
Nem is reggeliztem, csak indultam Laciékhoz az autóért. Vettem nekik hat zsemlét a reggelihez, de mire a tömegközlekedéssel odaértem már szó sem volt reggeliről, mert kezdődött a titkos üzleti tárgyalás.
Hazajövet nekiálltam egy adag bélyeg leáztatásának és a javaslat átdolgozásának.
Még mielőtt indultam volna Áronért, Nóra nagyi felhívott, hogy nagyon rosszul van és nem tud velünk jönni. Az nem probléma, hogy nem tud velünk jönni, de legyen szíves hívja ki az orvosi ügyeletet.
Áronnal elmentünk a tenisz edzésre és amikor vége volt felhívtuk a nagyit. Elmondta, hogy volt kint az ügyelet, kapott injekciót és egy beutalót a Jánosba, reggel taxival bemegy és fel fog hívni. Aggódtam, hogy miért halasztja reggelre az indulást, de ebben hajthatatlan volt.
Áronnal részletesen megbeszéltük, hogy miket tanultak az edzésen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése