2012. március 28., szerda

Budaörsi Tenisz Centrum

Áron alig hogy elment az iskolába besűrűsödött a nap. Először is elindítottam egy hibaelhárító projektet. Amikor az már sinen volt, gyorsan megreggeliztem és már jött is Eszter. Ma kivett egy nap szabadságot, hogy egész nap együtt lehessünk. Nagy úr már nyockor jelezte, hogy készek fogadni a lakókocsit a moover beszerelésére. Először elmentünk a bánya parkolójába és felkötöttük a huzikát. Onnan természetesen legelőször a hollakóhoz mentünk, ahol Nagy úr fogadott. Megmutatta a felszerelndő moover-t. Mi a TESCO-ban folytattuk az utunk, majd Eszter kinézett egy kis kocsmaasztalt két székkel. Nagy úrnak vittünk vissza egy kilónyi lazac törzset és egyúttal elintéztük a gumicserét is.
Kipróbáltuk a budaörsi új uszodát, ami minden szempontból nagyon megnyerte a tetszésünket. Onnan még kimentünk az IKEÁ-ba és ott helyben meg is ebédeltünk. Az IKEA FAMILY kártyával ketten bekajáltunk egy ezres alatt.
Esztert letettem a 139-es megállójában, mert nekem sietni kellett Áronért fél négyre a suliba. A Nóra nagyi ott volt időben, viszont Áronért fel kellett mennem a napközibe. Kis vita után elindultunk a Budaörsi Tenisz Centrumba. Nóra nagyi befizette Áront egy újabb hónapra és egyúttal végignéztük az edzést is.
Mi is, Áron is nagyon élveztük az edzést. Annával kötöttem egy hivatalos üzletet is, amit majd hétfőn megbeszélek a főnökömmel. Közben ellenőriztem, hogy miként ment a projekt.
Nagyit és Áront feltettem a 139-esre és indultam haza. Megbeszéltem Áronnal, hogy holnap beviszem a suliba az uszodacuccait.
Itthon felmentem Eszterhez, mert megjött Emőke is. Sokat dumáltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése