2012. március 3., szombat

vége a télnek

Az idő igéretes, a tél nyugdíjba vonul. Reggel először a piacon kezdtünk. Tojás, két teljes csirkecomb, sütni való húsos szalonna, angol szalonna, és egy far-hát-nyak a holnapi levesbe. Onnan a fodrászat lett volna a cél, de Áron ledumált a projektről, viszont hajlandó volt velem tartani a gumishoz, hogy a téli gumikat lecseréltessük nyárira. Nem találtuk meg az alufelni kis dísztárcsáját. A gumis bácsi szerint én tettem el valahova. Nem vitatkoztam vele, gondoltam, majd otthon is körülnézek.

A reggelit közösen készítettük. Közben hívott Eszter, aki irigykedve hallgatta a délelőtti terveinket. Feltettük a csirkelevest lassú tüzön főni. Délelőtt elmentünk egy órácskát teniszezni. Úgy látom, hogy Áronnak használ a szerdánkénti tenísz edzés. Visszatérve belerámoltam a  zöldségeket hadd főjön tovább.

Eszter  mégegyszer telefonált, hogy sikerült beköttetnie az új mosogatógépet, már csak az elektromos csatlakoztatás van hátra.
Olyan szép volt az idő, hogy az egyik  asztalt és a székeit kiköltöztettük a kúp alá. Csak kora délután került sor az ebédre, de azt már a kúp alatt költöttük el . Utána sétálni mentünk. Elvittük a csontokat Rokkónak és meglátogattuk Gabikáékat.
Azt el is felejtettem az elektronikus naplónkban megírni, hogy amikor Norciék blogjában Áron azt olvasta, hogy elfogyott a pénzük, akkor Áron arra kért, hogy az ő félrerakott pénzét (1500.- forintot) segítsek átutalni a Norci bankszámlájára. Meg is tettem és egy pár sorban meg is írtam Norciéknak, hogy amíg Áront képben tartják, addig nagy baj nem lehet.
Este felé átnéztük a közelgő matek témazáró anyagát és én úgy találtam, hogy azzal nem lesz különösebb probléma.Bélyeg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése