2012. március 8., csütörtök

Rudas

Áron reggel jelentette, hogy mindent bepakolt, mindent leellenőrzött és mindent rendben talált. Ehhez képest úgy akart elindulni, hogy az uszodacuccait majdnem itthon felejtette. "Jaj! Valóban, az uszodacuccok." volt a válasz, amikor figyelmeztettem. Ági néni egy óra múlva telefonált, hogy Áron szemüveg nélkül jött az iskolába. Termászetesen bevittem a szemüvegét, de a tokját én sem találtam meg.
Már nem volt annyi időm, hogy BMV-vel menjk a Rudasba, mivel Lacival 10-re beszéltem meg a találkozót. A Rudas környékén eddig sem volt könnyű parkolni, de most, hogy építkezésikordonnal zárták körül a Rudast, még nehezebb lett. Kellett tennem néhány kőrt, amíg találtam egy félig legális parkoló helyet. Egy kávéval kezdtem és utána gőz-jéghideg víz-forró víz-langyos víz. Ezt megismételtük néhányszor, majd pihenő. Laci megint egyfolytában morgott, hogy mi nincs jól megoldva. Állandóan mondom neki, hogy nem nyafogni kell, amiért valami rossz, hanem tenni, hogy jó legyen.
Elmentünk Budaörsre eédelni, de a Laci által javasolt SZIKLA éttermet nem sikerült megtalálnunk, helyette a Rózsakertbe mentünk.
Annyira elhúzódott az idő, hogy majdnem elkéstem a brushup-ról.
Áron nem sokkal öt után ért haza és rögtön vette a felszerelését és lement rollerezni. Mint később mesélte Bálinttal együtt voltak. Mostanában Bálint az új barátja. Sajnos a vizes uszodacuccait bent felejtette a suliban.
Hatra jött Bence és egy jó órát matekoztunk.
Eszter hozott gombapaprikást, amihez főztem három adag tésztát. Utána gesztenyepüré volt tejszínhabbal. Sajnos a régi mixert ki kellett dobni, mert kezdettéletveszélyes hangokat kiadni magából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése