2012. március 19., hétfő

Skate

Reggel a bányában kezdtem. Megbeszéltem a főmökömmel, hogy tegyen egy próbálkozást, kedvezményesen megvenni nekem a ZTE Skate-et. Meglátogattam Cs. Annát a BTC-ben és megbeszéltem vele, hogy március 28-ától hozzájuk fog járni Áron a tenisz edzésre. Hazafele megvettem a Topázt, amivel majd permetezni fogok.
Eszter hat után érkezett az angol órára. Készítettem vele egy felmérő dolgozatot, abból a célból, hogy továbbléphessünk az anyagban. Sajnos a felmérő nem sikerült jól, ezért még maradunk. Ennek a feltételes mondatnak panel szinten be kell égnie az agyba, különben összekeveredik a többi feltételessel. Eszter nem vette jónéven, de ennek így kellett lennie. Az óra vége fele megjelent Emőke és Balázs. Emőkének egy üvegben beraktam néhány szem uborkalében pácolódott fokhagymát, mert éppen influenza gyötörte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése