2012. március 2., péntek

ma nincs tanítás

Kényelmesen keltünk reggel, mondván nem sürget minket a tatár. Ma suli nincs valamilyen tanári értekezlet miatt. Mindent bepakoltunk és igyekeztem a lakást egy picit összeszedni, hogy amikor megjövünk, akkor se fogadjon minket  nagy rumli. A TESCO-ban kezdtük a napot. Először is befizettünk egy akciós kocsimosást (690.-) és már úgy mentünk be, hogy a legtisztább autót mi hagyjuk kint a parkolóban. Bent először az üres üvegeket vittük vissza. Ez részben a környezettudatos viselkedés, részben Áron zsebpénz kiegészítése. Utána a lazacos bácsit kerestük meg, aki azzal biztatott, ha egy fél órácskát tudunk vásárolgatni, akkor addigra felbont két lazacot és a nekünk szánt részt - már ismer minket - félreteszi. Vásárlás előtt az elmaradt reggelit pótoltuk be. Egy-egy szelet pizza, egy kis véres hurka mustárral és egy kávé. Minden tervezett dolgot megvásároltunk és bementünk az ízlelő kuckóba. A játékos polc következett. Hiába a tudatos vásárlás és a takarékos odafigyelés, Áron olyan erőszakos volt, hogy vennem kellett egy - szerintem gagyi - NINJAGO-t. Azt gondoltam magamban, ha ez neki olyan fontos, hogy már majdnem jelenetet rendez miatta, akkor kost was es wolle, megveszem.
Útközben megbeszéltük a gumis bácsival, hogy holnap reggel jönnénk a téli-nyári kerékcserére. A dömsödi bázisra érve kirámolás és a lazac elarendezése. Mindegyik részt bepácoltam. A vastag szeleteket a mélyhűtőbe tettem, a vékonyakat pedig tányéron csak a hűtőbe, hogy majd vasárnap ebédre vagy Eszterrel vacsorára fogjuk megsütni.  Az oldalcsíkokat Gabikáéknak készítettem elő, hogy egyszer ők is megízleljék, milyen az igazi finomság.

Áronnal azt beszéltük meg, hogy vacsira melegszendvicseket fogunk készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése