2012. március 13., kedd

kedden mindig nagy a forgalom

Reggeli után elindultam az Okmányirodába, hitelesíttetni a Claims Conference-nek küldendő űrlapot. Egy kicsit vitatkozgattak, hogy akkor nekem, annak minden részletéről kellene hivatalos igazolást bemutatnom, de végül elvégezték a hitelesítést.
Hazajövet, először feladtam az űrlapot, majd feldíszítettem a pizzákat.
Bence délután háromra jött, a terroristák pedig négyre. Nagyon meg voltam elégedve a tudásukkal, ami a melléknevek középfokát illeti. Áron csak egyszer  zavarta a foglalkozást, ezért 5 percet a kispadon kellett töltenie. A gyakorlást követő pizzának nagyobb volt a tetszési indexe, mint bárminek. Közben persze követelték, hogy meséljek még olyan vicces történeteket, mint legutóbb.  Laci jött az ikrekért. Kihasználtuk az alkalmat és meghívtuk őket március 24-ére Dömsödre.
Eszter egy csomó kajával érkezett, de ha ezt az angol lecke helyett hozta, akkor nem tudott levenni a lábamról. A Karavándortól hívtak, hogy rendezzem a hátralékokat és ezzel be van fejezve a régi huzika története. Áron felment Ilihez, mi pedig kettesben maradtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése