2012. május 17., csütörtök

Az utolsó fuvar

Reggeli után indultam a Norciék lakásába. Végre sikerült megtalálnom a konyhai polc deszkákat. Be is rakosgattam mind a nyolcat az autóba. Elég szakszerűen szerelték le. A polcokat középen taró acélsodrony kábelt és a kis támasztó bilincseket és a TV asztlakát nem találtam sehol. A fenyő ágynemű tartót pedig egyedül nem tudtam feltenni az autó tetejére. Meg kellett várnom, amíg az utcába begördül egy teherautó és a benne ülő urakat kértem meg, hogy segítsenek. Eszter ma nem jött velem, mert neki meg programja volt Székesfehérváron. Hazafele a szokott helyen sikerült vennem epret 500-ért kilóját, mert egyik-másik már meg volt egy picit ütődve. Megkóstoltam, az íze kiváló volt.
Délután ötre vártam haza Áront, de megint késett, majdnem egy fél órát. Hegyi beszéd következett a megbízhatóságról, ami után egy kis epret tálaltam neki és kértem, hogy kezdje el bepakolni a bőröndjét a jövő keddi induláshoz a tatai erdei iskolába. Áron szót fogadott és azonnal hozzákezdett, mégpedig leltárív szerint. Alig telt el egy kis idő, azzal állt elő, hogy előbb szívesen lemenne egy órácskára rollerezni, mert egész nap a suliban mozgáshiánya volt. Megdumált, megbeszéltük a visszaérkezés időpontját és azt is, hogy most ismét próbára tesszük a megbízhatóságát. Már jóval letelt az idő, amikor Eszter megérkezett. Lementünk, hogy megkeressük és közben sétáltunk egy nagyot. Krisztát is felhívtam, hogy nem tudja -e véletlenül, hogy Áron merre van. Közben persze rájöttem, hogy nem is lehet ott, mert az ikrek ezen a héten apukájuknál landolnak Érden. Egész közel voltunk visszafele a házhoz, amikor Ili telefonált, hogy Áron megjött és kétségbeesve keres minket. Eszter kérte, hogy ne szúrjam le nagyon. Kicsit mi is elkalkuláltuk magunkat, mivel már fél nyolc is elmúlt, amikor hozzákezdtünk a vacsora készítésének. Eszter keverte a fasírtnak valót én meg készítettem a tejfölös tökfőzeléket. Mire mindennel elkészültünk Áron már szerencsére elaludt és mi is csak fél tíz után kezdtünk el vacsorázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése