2012. május 31., csütörtök

Elindult útjára a Blade is.

Ma már egy kicsit jobban összeszedtem magam. Bár Eszter nagyon korán kelt, de igyekeztem vele lépést tartani. Gyorsan megfőztem a kávét és amikor elindult a bányájába, meg is reggeliztem. Egész nap otthon szarakodtam a két okos telefonnal.
Amikor Áron megjött a suliból, magunkhoz vettünk két doboz teniszlabdát és lementünk a gumisalakra egy kicsit gyakorolni, hogy a labdákat, ne fönt hadonászva, hanem maximum csípő magasságában fogadja. A másik gyakorlat az volt, hogy a felpattanó labdát el kellett kapnia a dobozzal. Ezzel azt lehet jól gyakorolni, hogy az érkező labdához jól korrigálja a játékos apró lépésekkel a pozicióját, hogy a végén egy kicsit maga előtt tudja megütni a labdát.
Eszter megkapta az okos telefonját, amin már egy két dolgot telepítettem és megtanulta a legfontosabbat, telefonként használni a kütyüt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése