2012. május 21., hétfő

Nóra nagyi és Eszter

Áron időben kelt fel és meg is találta a bepakoláshoz a listát. Megbeszéltük, hogy amikor délután hazajön, akkor együtt fogjuk folytatni a pakolást, mivel reggel már 7:40-re a Déli pályaudvaron kell lennünk. Eszter valamiért később indult a munkába, én meg majdnem visszaaludtam.
Reggeli után még beugrottam a patikába és amikor jöttem vissza éreztem, hogy hiányzik a bazi nagy kulcscsomóm, amin a lakáskulcs is van. Sejtettem, hogy amilyen hülye vagyok bent felejtettem a postaláda zárjában. Nosza visszaés már amikor a lépcsőházban találkoztam a szomszédokkal, újságolták a jó hírt, hogy megvan a kulcsom.
A bányában segítettem felgöngyölíteni a problémát, amit egy nagy darabszámú illetéktelen külföldi hívás generált. Utána felmásztunk T. Ignáccal a huzika tetejére és megterveztük, hogy hol férne el az 1000 x 1500 mm-es napkollektor. Győzőtől azt a rossz hírt kaptam, hogy a Telenor nem is fogja forgalmazni a ZTE Skate-et. Nóra nagyi hívott, hogy este menjünk fel, mert vett Áronnak egy bermuda farmert és egy pólót.
Hazafele betértem az Auchanba. Megvettem Áronnak a sima füzetet és a folyékony ragasztót, ami szerepelt a tábori kívánságlistán. Vettem még kávékapszulát a Tchibo-hoz 20 %-kal olcsóbban, mint ahogy a Tchibo szaküzletben árulják. Ott helyben meg is ebédeltem.
Hazajövet Kriszta hívott fel, hogy feljönne kinyomtatni az SZJA-ját, mivel ma van a bevallás utolsó napja.
Amikor Nóra nagyi itthon hívott, kérte, hogy ha megyünk vigyünk neki kenyeret, megkérdeztem, hogy szeretné-e ha este hárman mennénk fel hozzá és vinnénk magunkkal Esztert is. Nagyon örült a gondolatnak. Eszter ragaszkodott hozzá, hogy a nagyinak vigyünk csokit, meg virágot. Hat óra után értünk a nagyihoz. Nagyi és Eszter kölcsönös kedvességgel méregették egymást. Én kevésbé tdtam ellazulni, mint ők ketten, Áron pedig teljesen jól vette az akadályt. Nagyi eperrel kínált bennünket és megmutatta, hogy milyen pólót és bermudát vett Áronnak. Áron azonnal fel is próbálta és nagyon csinos volt az új szerkóban. Hét után már el kellett indulnuk haza, hogy a csomagolást befejezzük.  Áronnak még volt egy kis problémája, mert nem tudta a bankkártyájának a PIN kódját, pedig azt annak idején kértem, hogy írja fel egy titkos helyre. Áron neki is esett a pakolást befejezni és nem sokkal később lefeküdt, de az izgalomtól nem tudott rögtön elaludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése