2012. május 29., kedd

Guacamole

A nagyon késői lefekvés miatt, reggel, amikor Áron indult az iskolába, még nagon kába voltam. Akkor lettem először teljes értékű, amikor B. Pali csöngetett ésmegerősítette a szerde reggeli összejövetelünket, amit már tegnap egy cédulával az ajtómon tudatott. Kávé és reggeli után leszaladtam a MATCH-ba, hogy a pizzához hiányzó dolgokat megvegyem. Naná, hogy élesztőt nem vettem és ez csak otthon derült ki, amikor kezdtem összeszedni a tésztához valókat. Nosza még egy gyors futam. Eszter telefonon nyugatott, hogy annak lesz még ideje 2-ig meglkelni. Hívott Zita, hogy mi a helyzet a dömsödi előkészületekkel, meg a fotókkal. J. Gábor is beígérte magát délután háromra, hogy kivegyen valamit a pakkjából. A tészta csak fél kettőre készült el, majd meglátom, hogy mire jutok vele háromig.
Tudom, hogy Norciék nem szoktak névnapozni, de az nem biztos, hogy ezt mindenki tudja. Janka meg halmozza az ünnepeket. Május 26. az ő szülinapja, 28. a nagyapjáé, 30-án pedig Janka nap lesz.
Fél háromkor abbahagytam a kelesztést és meggyúrtam a lapokat. Nagy tepsibe került a németeseké és kis tepsibe a Csabié. Már nem maradt időm feldíszíteni, mert megjött Bence. A mai volt az idén az utolsó foglalkozásunk. Készültünk a holnapi kompetencia felmérésre. Bence nagyon csúnyán ír, előfordul, hogy a saját írását nem tudja elolvasni és arról próbáltam meggyőzni Bencét, hogy itt, a szép és világos, egyértelmű írás azért fontos, hogy ne adjon esélyt a hibának.
Négyre jöttek a fiúk. Az ikrek nem tudtak jönni, mert felvételiztek a 12 osztályos gimibe, Csaninak meg atlétikai versenye volt. Hárman nagyon jól el voltunk és jól ment a gyakorlás, én meg közben befejeztem a pizza elkészítését és mire letelt az óra, már meg is sült.
Áron felvitte a Csabina szánt pizzát és Ilinek is egy kis szeletet, azzal a kommenttel, hogy Áron ma nem alhat nála, mivel kinéz egy szaktanári intő a tatai rombolások miatt.
Áronnal beültünk az autóba és elmentünk letankolni a -10 Ft/literes Shell utalványunkat. A kútnál meg kaptunk egy 500.- forintos TESCO utalványt, ezért azután oda is elmentünk és a hülye vásárló nem vette észre, hogy közben közel 30.000.- forintot költött.
Eszter csak nyolc óra körül jött haza. Rögtön nekiállt egy gacsamolót (Guacamole) kotyvasztani, amit azután pirítós kenyereken fogyasztottunk. Nagyon finomra sikeredett, ezért hozzá sört ittunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése