2012. május 7., hétfő

Eszter rossz tanuló

Arra ébredtem, hogy Áron már indulni készül. Még hamarjában, mint a puzzle darabokat megpróbáltam összerakni amiket éjjel álmodtam, de még a szereplőket sem sikerült 100 %-ban megtalálni.
Leellenőríztük, hogy mindent bepakolt-e a táskájába és még sikerült rábeszélnem, hogy legalább egy almát egyen meg útközben iskolába menet.
Bőséges reggeli után indultam a bányába, de senkivel nem tudtam érdemben konzultálni. Nem is maradtam ott sokáig.

Este elővettem a mélyhűtőből a pizza tészta adagját és egy vizes ruhával letakarva kitettem keleszteni a pizza tálra.
Eszterrel elkezdtük az angolórát, de nem voltam megelégedve a tanulásával, mert a feladott házi feladatot érintetlenül hozta le, azzal, hogy oldjuk meg együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése