2013. január 25., péntek

kocsonya főzés

Áron csak az utolsó percben indult el a suliba és elfelejtette vinni a tornazsákját. Délelőttre azt a feladatot kaptam, hogy az indulásra minden legyen bepakolva az autóba.
Reggeli után elindítottam a nagymosást és a mosogatógépet.
Felmentem a vaterára és licitáltam a Gabikának veendő wifi routerre.
Dél körül felhoztam a nyugger kajákat és elkezdtem bepakolni a cuccokat. Tulajdonképpen mindenki időben érkezett haza, így azután négykor teljes menetfelszerelésben el is tudtunk indulni. Elhatároztuk, hogy ez alkalommal nem állunk meg a TESCO-nál, hanem egyenesen tűz Dömsödre. Azért a Burek pékséget nem hagytuk ki. Bár Áron aludt az autóban, Emő neki is hozott almás és túrós pitét.
A bázison nagyon finom meleg fogadott bennünket.A kipakolás után azonnal elkezdtem főzni a kocsonyát. Mire a vacsora is elkészült, addigra a kocsonyás fazekat kitehettem hűlni az ajtó elé.
Vacsorára megettük az összes nyugger maradékot, csak egy csésze brokkolikrém leves maradt, azt betettük a hűtőbe.
Leültünk megnézni a Voice of Hungary-t és jó későn kerültünk az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése