2013. január 22., kedd

Viharsziget

Áron már 7:20-kor elindult a suliba. Búcsúzáskor azt mondta, hogy azért megy ilyen korán, hogy a suliban még fel tudjon készülni az órákra.
Möci csak egy kávét kapott be és már indult is. Én fájlaltam a lábam. Valószínűleg kiújult a tromboflebitis-em. Felpolcoltam a lábam és elhatároztam, hogy reggeli után lemegyek az orvosi rendelőbe és kérek egy érsebészeti beutalót.
A doktornő megnézte és neki sem tetszett a lábam. Elhatároztam, hogy akkor lemondom a láb szépségversenyre nevezésemet. Borogatást és duplájára emelt Detralex adagot javasolt. Adott egy beutalót az érsebészetre. Lenke azt mondta, hogy labor vérvételre csütörtökön jöjjek reggel 1/4 8-ra.
Ebéd után elkezdtem készülődni a német gyakorlásra. Először Áron érkezett meg, de az ikrek is követték nemsokára.  gyakorlás közepette kipróbáltuk az újólag elkészült szókártyákat. A gyakorlás után még egy kicsit játszottak a fiúk. Amikor már búcsúzkodtak, odaadtam a XEROX patront, mert ők még talán tudják használni.
Áront Emőkére bíztuk, mert mi elmentünk a Közhely filmstúdióba és megnéztük a Martin Scoresese rendezte Viharsziget c. filmet. A film egy nagy rendezői bravúr, de olyan nyomasztó, hogy nekem nem volt utána kedvem Laciékkal társalogni, sőt még Emőt is megkértem, hogy ha lehet ne beszélgessünk.
Otthon nem zavartattam magam, azért, hogy nagyon késő van, még bevágtam egy tányér kocsonyát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése