2013. január 17., csütörtök

reggeli reklamáció

Érdekes, hogy mire Emő lejött, én már ébren voltam. Ő öntötte Áronba a lelket, hogy keljen fel, én meg elkészítettem a reggelit. Áron reklamált, hogy a sajtos melegszenyát nem úgy kell készíteni, ahogyan én csinálom, a mézes tej meg kesernyés. Nagyon el van kényeztetve ez a gyerek.
Amikor elment a suliba, gondoltam leülök rendezni az átutalni valókat, de Emő megelőzött és ő ült a számítógéphez. 10 óra körül döntött úgy, hogy én is odaülhetek.
Először a Vaterára mentünk fel, hogy körülnézzünk a sícuccok között, mivel Tamás invitált bennünket hétfőre, hogy menjünk vele Eplénybe síelni..
Délelőtt levágtam egy adag bélyeget, miközben az Euronews-on néztem a borzalmas híreket.
Még egyszer megnéztem az új kütyüt a neten, amire alkudoztam és azt láttam, hogy az eladó a három darab vásárlása esetén elengedi a szállítási költséget.
Este átnéztük Emőkével a géptan tételeit. Igyekeztem neki mindent részletesen elmagyarázni, de azt mondta, hogy ehhez neki nincs érzéke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése