2013. január 9., szerda

romeltakarítás

Áron reggel megint nehezen ébredt és lassan is készült el, amitől azután az utolsó percben tudott csak elindulni a suliba. Délelőtt még felhívtam a Nóra nagyit a délutáni program végett, de ő panaszkodott a veséjére, így jobbnak láttam rábeszélni, hogy pihenjen. Möcivel nekiláttunk lebontani a fenyőfát és eltakarítani a lehullott tűleveleket és a romokat.
Tartottunk egy kiadós angolórát. Möci belátta, hogy neki a két angol óra között is kell tanulnia, mert ez így kevés.
Délután fél négyre mentem Áronért. A tenisz edzésen ma már tanultak szerválni is. Magamról tudom, hogy a teniszben ez az egyik legnehezebben elsajátítható részfeladat. Nem is voltam elégedett Gyula oktatási módszerével, mert erről azt gondoltam, hogy először a feldobást kell részletesen elmagyarázni, hogy az mitől lesz függőleges.A fontos, hogy Áron élvezte az edzést.
Közben átugrottam a bányába és egyeztettünk egy februári időpontot a napelemes projekt megbeszélésére.
Este együtt vacsoráztunk Áron, Emő, Emőke és én. Baconba csavart virslit sütöttem kövön és ahhoz ettük a nyugger babfőzeléket és egy kis majonézes salátát. Viszonylag korán feküdtünk le, mindenki a saját kuckójába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése