2013. január 30., szerda

reunion

Nem tudom, hogy Áron hány órakor aludt el tegnap, de az tény, hogy ma úgy bealudt, hogy csak öt perccel nyolc után ért a suliba, annak ellenére, hogy ijedtemben autóval vittem be.
A reggelit csak visszajövet készítettem el.
Leáztattam a tegnap levagdosott bélyegeket, majd lementem a postára megvenni a februári posta takarék csekkeket.
Leültem megnézni a mai Euronews adást. Hiszek abban, hogy ez a kb. félórás ciklusokban ismétlődő hírcsokor jót tesz, hogy az angolom ne merüljön teljesen feledésbe.
Emőke felhozta a nyugger kaját, amiből a gyümölcsleves olyan gyenge volt, hogy csak több részletben tudtam megenni.
Felhívtam Nóra nagyit a mai tenisz miatt. Nagyon aggaszt, hogy most már három hete olyan gyakran van rosszul a veséje miatt. Most ráparancsoltam, hogy azonnal hívja ki az Orvosi Ügyeletet.
Délután Emőkével együtt mentünk Áronért a suliba, mert neki volt dolga az IKEÁ-ban, ha már amúgy is megyünk Budaörsre. Emőkét kitettük a  tenisz előtt és megbeszéltük, hogy 5-kor újra itt találkozunk. A tenisz edzés pörgős volt. Nekem nagyon tetszik, ahogyan Gyula ezt csinálja. Áronnak ki kellett próbálnia egy nagyobb Babolat ütőt, mert az övé neki már kicsi. Azt mondta Gyula, hogy ezt használja 1-2 edzésen és ha megszokja, akkor megbeszéljük, hogyan tovább.
Öt után felvettük Emőkét és elindultunk haza. Útközben én a TESCO-ba mentem, Áron és Emőke pedig a Kiká-ba, mert Emőke új ágyat szeretne venni.
Otthon már várt minket Emő és együtt vacsoráztunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése