2013. január 23., szerda

rákocskák

Nóra nagyi nem érezte jól magát, ezért megbeszéltük, hogy egyedül viszem Áront a teniszre. Oda is értem időben Áronért a suliba. Amíg Áron öltözött, addig bementem a bányába, hogy elintézzem, hogy az össze-vissza költözés ellenére megkapjam az áztatni való bélyegeketet.
Visszaérve a pályára néztem, hogy Áron milyen sokat fejlődött ebben a szemeszterben. Két fiú volt a csoportjában, akik még jobbak voltak nála, de ők heti két alkalommal járnak az edzésre és ennek meg is van a látszatja. Áronnal beszélgettünk arról, hogy mi lenne, ha a szerdai napok mellé felvenné a hétfőket is.
Hazafele bementünk a TESCO-ba. Nézegettünk junior ütőket, de Áronnak egyik sem tetszett. Lejárata közeledett a rákocskáknak és emiatt annyira le volt szállítva az ára, hogy annak már nem lehetett ellenállni, vettünk egy dobozzal.
Otthon megbeszéltük Emővel és Emőkével, hogy este elmegyünk a Sportmax 2-be egy-két órára úszni. Emőke megbeszélte Rudival, hogy ott fognak találkozni. Nekem nagyon jól esett a hideg medencében az úszás, de a lábam miatt ez alkalommal kihagytam a szaunázást. Áron főleg a wellness medencét részesítette előnybe, de azért úszott is.
Amikor hazamentünk, gyorsan elkészítettem a rákocskákat. Először megtisztítottam a rákocskákat, eltávolítottam róluk a fejüket, majd  nagyon sok fokhagymát megdinszteltem vajon. A felét, így előkészítve betettem a mélyhűtőbe és utána a másik felét ebben a fokhagymás vajban megsütöttem. Emő közben készített egy nagy tál salátát és finom rozét kortyolgatva elfogyasztottuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése