2013. január 16., szerda

tenisz, de a nyagyi nincsen jól

Amikor Möci elment dolgozni, Áront keltegettem. Készítettem neki egy meleg mézes tejet az almáspitéhez, mert arra panaszkodott, hogy kapar a torka. Amikor Áront is sikerült elindítanom az iskolába, magam is megreggeliztem és galád módon visszafeküdtem, hogy kipihenjem az éjszaka fáradalmait.
Délelőtt rendeztem a soraimat. Főleg a Német Pizza elnevezésű szókártyák előkészítésével voltam elfoglalva.
Délben felhoztam mind a kettőnk nyugger kajáját, de csak a tegnap megmaradt töltött paprikának nevezett fogást ettem meg.  Emőkével megbeszéltem, hogy este együtt átnézzük azokat a vizsga tételeket, amelyekben problémái vannak. Möci ekkor még úgy tervezte, hogy este hat körül elmegyünk egyet úszni, de mire hazajött már nem volt olyan nagy kedve hozzá.
Nóra nagyit felhívtam, hogy tud-e jönni Áron tenisz edzésére, de nem érezte jól magát, ezért lemondta.
Emő időben hazaért, így együtt mentünk Áronért és vittük a tenisz edzésre. Áront letettük és beugrottunk az Auchanba, hogy egy két teljesen kifogyott cuccot (tej, kenyér, ásványvíz) vegyünk. Végül nagyobbra sikerült a bevásárlás, de jó volt Möcivel megosztani az otthoni gondokat.
Mire visszaértünk a teniszre már csak egy negyedórát tudtuk élvezni Áron fejlődését.
Hazaérve Áron újból nekirugaszkodott szobája rendbetételének, de a vacsora miatt félbe kellett szakítania.
Vacsorára mindenki mást és mást evett. Möci salátázott, Áron a tegnapi leves megmaradt felét, én pedig a mai levest. Utána még egy kicsit szendvicseztünk.
Tamás hívott minket, hogy lenne-e kedvünk jövő hétfőn vele Eplénybe menni síelni. Kedvünk lenne, de Emőnek nincs jó síléce meg cipője, nekem meg minimum egy jó cipő kellene. Említette, hogy beszélt Lacival, de majd többet személyesen fog megtudni.
Emőke este még benézett, de már fáradt volt ahhoz, hogy leüljünk a tételeit átnézni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése