2013. január 4., péntek

második nap

Mind a hárman nehezen ébredtünk a tegnapi kései lefekvés miatt. Nagy várakozással néztem a mai nap elé, remélve, hogy az újólag bérelt sícipő nem fogja megkeseríteni az életemet. A bőséges reggeli mellet készítettünk néhány szendvicset a mi kis hátizsákunk számára.
Reggel tíztől Tibi bácsi csoportjában kezdtem, aki számomra fontos kritikákkal illette a síelésem. A cipő nagyon jól szuperált. Délre már teljesen elfáradtam és alig vártam, hogy leüljünk elfogyasztani a szendvicseinket. A nap szikrázóan sütött és mi élveztük a kikapcsolódást. Egykor már kezdődött a délutáni sí oktatás. Zoli bácsi a hátam mögött megegyezett Tibi bácsival, hogy délutánra átkerülök az ő csoportjába, aki sokkal nehezebb pályákon végzi az oktatást. Ekkor Áronnal egy csoportba kerültem, de nem szégyelltem magam, hogy a fiam lassan lefőz. Áron nagyon szépen síel, pedig még csak nyolc éve csinálja, én meg már száz éve. Nekem ma az volt a nagy szám, hogy a bérelt cipő kényelmes volt. A vége felé Emőt rábírtam, hogy síléccel a lábán közelítse meg a kabinos liftet, ami levisz egészen az autóbuszig. Délután nem sokkal fél négy után már ültünk a kabinos liftben és haladtunk lefelé. A busznál tudtam kivenni a falból 150 Eurót. Hazafelé (Ossiacher See Feriendorf) megálltunk a BILLÁ-nál egy kicsit bevásárolni.. A szálláshelyünkön ma kihagytuk a wellness-t. Vacsora előtt Emő megsértődött, hogy én nélküle mentem át Juditékhoz, ami egy félreértés volt, mert én hívtam, hogy ő is jöjjön és nézzük meg Kamelék új társasjátékát. A vacsora egészen finom volt. Zseniális paradicsom leves és nagy csirkecombok voltak többféle körettel és salátával. A paradicsom levesből egyébként három tányérral ettem.
Este végül megismerkedtünk új társasjátékával. Klári olyan részletesen és türelmesen magyarázta el a szabályokat, hogy csak ámultunk. A fiúk az első felvonásban 1/2 9-ig játszottak és utána Áronnak szigorúan lefekvést rendeltem el.
Igen ám, de félálomban egyszer csak hallottam, hogy Emő mondja Áronnak: "Áron, rendben van, de olyan halkan menj ki, hogy Apád fel ne ébredjen!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése