2013. január 29., kedd

Nagymenők

Mind a ketten nehezen ébredtünk. Áron késő éjszakáig fent volt, én pedig nem aludtam jól. Azért 3/4 8 után nem sokkal sikerült elindulnia az iskolába. Reggeli után lementem a postára a megérkezett Solar töltésvezérlőért és feladtam a TESCO levelet.
Itthon beindítottam a mosogatógépet. Megírtam a lakógyűlést szervező tacepao-t és a részvételi aláíró ívet. Először megmutattam B. Palinak, majd odaadtam Katikának, hogy terjessze az igét.
Még délelőtt levagdostam egy adag bélyeget és közben Euronews-oztam.
Felhoztam mind a kettőnk ebédjét és a levest be is kortyoltam.
Varjú úrral telefonon egyeztettem néhány részletkérdést a dömsödi napelemes rendszerről. Azt is megbeszéltük, hogy a jövő héten valamikor személyesen is meg fogok jelenni a Dunakeszin lévő bázisukon. Varjú úr szerint a szerelési munkálatokat március első felében fogják elkezdeni. Addig amúgy is eltartanak az ELMŰ engedélyeztetési procedúrák. Ezen a hétvégén például odaküld valakit a villanyóra szekrény megfelelőségének megállapítására.
Áron és az ikrek négyre jöttek. Nagyon megkínoztam őket. A szokásos gyakorlatok után felolvastam egy kisebb szakaszt a tankönyvükből. A  felolvasott 6 német mondatot le kellett fordítaniuk és leírni magyarul, amiben csak annyit segítettem, hogy ha valaki nem ismert egy német szót, azt megmondtam. Ezután jött a fekete leves. A hat magyar mondatot vissza kellett fordítani németre. Nehéz óra volt, de hasznos.
A fiúk utána játszottak egy kicsit, közben én megbeszéltem Laciékkal, hogy menjünk ma a Közhely filmklubba.
Mielőtt elindultam volna Áronnal és Emőkével is egyeztettem az esti programot. Áronnal megvacsoráztunk, megnéztem a leckéjét és 1/2 7 tájban indultam. Laciékkal majdnem egyszerre érkeztünk és nyolcig csak dumálgattunk.
A Nagymenők (GoodFellas) 1990-ben készült Martin Scorsese rendezte filmet néztük meg. A filmnek nem véletlenül volt a 90-es években akkora sikere. Robert De Niro csak az egyike volt a benne szereplő zseniális színészéknek.
Laciék elhoztak a Villányi útig és ott felpattantam egy éppen akkor induló 153-asra és így már 1/2 12-kor itthon  voltam. Emő még ébren volt a szobában, de nekem már nem volt kedvem vele beszélgetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése