2013. május 5., vasárnap

Ashton Court

Samó már korán reggel elindult a falmászó edzésre. Möcivel a kávézással kezdtünk. Későn reggeliztünk. Közkívánatra készítettem lágytojást is. Norci elindult bevásárolni és közölte, hogy 11-kor jön értünk és elvisz minket az Ashton Court-ba. Ott kitett minket (Emő, Áron, Leó, Artúr és én) és közölte, hogy egy órakor jön értünk.
Ezt a zseniális parkot fotók nélkül nem lehet leírni. Magas sűrű fű, rengeteg izgalmas fa, közöttük sok olyan , amelyiket már kivágtak, de ott maradt odvasan játszótéri eszköznek. Leó és Artúr megmutatta azt a házat, amiben, angliába kiköltözésük után először béreltek lakást. Körbejárva az egész parkot le is telt a szabadidőnk. Közben hol gyalog, hol rollerrel mentünk.
Visszatérve a bázisra, először blogoltam. Möci addig unokázott Jankával.

Áron olyan jól el van a fiúkkal, hogy már előre tartok attól, hogy ha hazamegyünk elvonási tünetei lesznek.

Kettő körül nekiálltunk Barbacque-zni. Először össze kellett szerelni a BBQ szerkezetet, ami engem a volt NDK-s grillsütőre emlékeztetett. Ádám készítette a tüzet, Möci a salátát, Norci pedig a saslikot. Én kaptam a megtisztelő feladatot a hús sütésre. Ádám hozott egy üveg sört védőital címén. Nagy sikere volt a grillezett tarjának és a gyerekeknél a sült virslinek, amit hotdog formájában szervíroztunk. Janka mindig valaki mással kényeztette magát és mint a méhecske virágról virágra szálldogált.

Egész délután kint sütkéreztünk a kertben. Amikor már kezdett lemenni a nap, nagyon hirtelen hűvös lett.

A BBQ-n annyira bezabáltunk, hogy este nem is kívántunk vacsorázni.
Lefekvéskor megnéztük a "Nap Birodalma" c. filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése