2013. május 19., vasárnap

pünkösd vasárnap

Reggel elsőnek keltem és indultam a Vegyesboltba. Möci azt kérte, hogy a kárpát kenyéren felül hozzak egy nagy tejfölt is. A reggelit közösen készítettük. volt abban lágy tojás  sonka és egyebek. Nagy terülj-terülj asztalka volt. Reggeli után előkészítettem a kerékpárokat és a Nóra nagyit hátrahagyva elindultunk. Az idei első biciklitúra nem volt túl hosszú. (6-8 km), de a fenekem megérezte. Az első pihenő a Sirály étterem volt. Kapucsínó, kávé és fagylalt. Visszafele már valamivel könnyebb volt.
Itthon rövid pihenő után folytattam a fűnyírást.
Möci csurgatott tojáslevest készített a megmaradt húslevesből, ami után nagyon finom túrós csusza volta a második fogás. A sörtől egy picit elpilledtem.
Egy kis alvással bővített délután pihenő következett. Áron a Nóra nagyival tett egy nagy sétát. A pihenőt követően Möcivel kimentünk a stégre. Én bementem a Dunába egyet úszni. A víz  nagyon hideg, de finom volt, annyira, hogy egy tíz perces úszást még egyszer megismételtem.
Manna cica eredeti gazdái meghívtak minket, hogy nézzük meg a kertjüket, amelyik sokkal szebb volt mint a mienk. Megmutatta, hol tart a vitorlás hajója építése. Kikérte a szakmai véleményemet és felajánlotta, hogy ha Áronnak még mindig van kedve ahhoz, hogy barkácsoljon egy kisebb hajót, akkor ő szívesen ad hozzá szakirodalmat, amit évek alatt összegyűjtött.
Hazaszaladtam egy pendrive-ért, hogy arra tegye fel a felajánlott anyagot. Valóban rengeteg hasznos információt gyűjtött össze, de csak részét tettük fel a pendrive-ra. Közben whisky-ztünk, meg összetegeződtünk, még Emő helyett is ittam egy kupicával.
Vacsorára hideg kaját ettünk.
Este, amikor már mindenki nyugovóra tért, elkezdtem egy sakkpartit, de azután Möci rám parancsolt, hogy azonnal jöjjek lefeküdni. Hiába mondtam, hogy már csak fél perc van a győzelemig, kemény volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése