2013. május 30., csütörtök

Banki ügyek

Normál idejű felkelés után megállapítottam, hogy valamitől betaknyosodtam. Vagy elkaptam Árontól, vagy lengén mentem le tegnap bevásárolni.

A Notebook ugyan befejezte az SD kártya tesztelését, de nem hagyott hátra semmiféle log fájlt, amiből ki tudtam volna olvasni az eredményt. Emiatt azután egy másik programmal elölről kellett kezdeni az egészet.

Délelőtt angoloztunk. Emő a szorgalom hiányát azzal magyarázta, hogy a segítségem nélkül,egyedül,  nem tudja megírni a házi feladatát. Nem mondom, hogy nem volt hasznos a két órás közös házi feladat készítés, de Möcinek meg kell tanulnia egyedül is elvégezni ehhez hasonló feladatokat.

Elindultunk a MOM parkba, hogy az MKB-ban milyen értékmegőrző ajánlatokat tudnak tenni. Az ügyintéző, akihez kerültünk türelmesen és alaposan tájékoztatott a lehetőségeinkről. Möci egyfolytában kérdezett, én meg jegyzeteltem. Amikor végeztünk, még jó
fél óránk volt a CITI bankos időpontunkig, ezért úgy döntöttünk betérünk egy  kínaiba ebédelni. A kaja ugyanolyan finom volt, mint a mi kis piszkos kínainkban, de dupla áron.

A CITI banknál már már minket K. Viktor. Leültetett, kávéval kínált és elmagyarázta, mik közül választhatunk. Kinyomtatta, hogyan állnak az én pénzügyeim és még elintézett egy belső tranzakciót. Amikor eljöttünk egyetértettünk abban, hogy nekünk az MKB ajánlata jobban tetszett.

Még beugrottunk a Spar-ba vásárolni, főleg azért, hogy ingyen parkoljunk.
Itthon folytattam az SD kártya írás, olvasás, comparálás tesztelését.

Áron otthon engedéllyel megnézte a Trójá-t. Nem örültem neki, hogy olyan későn feküdt le, de azt mondta, hogy holnap csak kirándulni mennek a Gellért hegyre a sulival.

Möci elment a barátaival Érdre és csak nagyon későn jött haza, én már aludtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése