2013. május 3., péntek

leszakadt a függöny

Későn keltünk fel. Norci minden nap teletölti a mosógépet. Mire mi felébredünk a mosógép végzett az adaggal. Möcivel elvállaltuk a kiteregetést. Reggeli után úgy döntöttünk, hogy még egyszer nekirugaszkodunk elfoglalni a várost. Möci készített szendvicseket és innivalókat. Kaptunk egy részletes térképet és útbaigazítást és úti tanácsokat, aminek alapján a nyakunkba vettük a várost.

Hamarosan egy igazi angol parkba érkeztünk, ami mint egy hatalmas golfpálya vett minket körül. Nagyot napoztunk, befaltuk a szendvicseinket és megittuk a készleteinket. Kicsit hintáztunk és barátkoztunk a bristoli emberekkel. Fantasztikus, hogy milyen lazák, közvetlenek, udvariasak. A park közepén két teniszpálya, amikről azt állapítottuk meg, hogy azt a teniszklub tagok vehetik igénybe. Most a másik irányból közelítettük meg a kikötőt. Áron egyre jobban elfáradt és egyre gyakrabban kérdezte meg, hogy mennyi az idő és mikor indulunk már haza.
Ma sikerült elérnünk a City-be vezető hidat. Nekem csalódást okozott, hogy a belvárosnak ebben a részében csupa új és modern építmény fogadott minket.
Áron nyafogását tompítandó bementünk egy TESCO Express-be és bevásároltunk. Volt abban egy nagy doboz tengeri herkentyű (szusi, rákocska, füstölt lazac, szójaszósz, wasabi). Egy dobozka bélszínes szendvics, mazsolás diós sütemény és négy gyümölcsös activia.
Amikor már mi is elfáradtunk, akkor ráfanyalodtunk a 24-es buszra. A buszvezető is határtalanul türelmes. Addig nem indul el a megállóból, amíg minden utasnak el nem magyarázza, amit az kérdezett. Ahol leszálltunk, onnan Áron egyedül indult haza, mert mi előbb még vásárolni mentünk.
Későn érkeztünk haza, de éppen jókor, mert a suliból érkező fiúk már érdeklődtek, hogy hol van Áron. Négy órakor még egy ebéd.
A gyerekek, Samó vezetésével megnézték a "Majmok bolygója"-t, miközben én mellettük pihentem.
Ötkor bepakoltuk az autóba Ádám dobfelszerelését. A nagy fiúk otthon maradtak, minket pedig Norci bedobott  a Colston Hall-ba. Amíg Ádámék a produkcióhoz készülődtek, addig mi elugrottunk a PRIMARK-ba. Miután Möci  felvásárolta az összes T-shirt-öt, megpróbáltunk visszatalálni a koncert színhelyére. A zene nagy közönséget vonzott. Közben Möcivel bekaptunk két korsó sört.
Norci, aki szinte egész nap taxizott valakit, 1/2 8-kor jött értünk.
Hazaérve kiderült, hogy Möci úgy húzta el a függönyt, hogy az sínestől leszakadt.  A feladat az volt, hogy lehúzzam a függönyt a sínről és visszaszereljem a sínt. Ádám szerint már nagyon kopott a sín és nem egyszerű a cuccost visszaapplikálni. Közben bekaptam egy páleszt. Ádám, hogy megmentse a pótolhatatlan pálinka készletét, kiszaladt és vett  egy üveg Jägert. Möci próbálta enyhíteni a bűntudatát és nagyon segédkezett a függöny szerelésben.
Vacsorára a tegnapi húsokhoz, Norci készített egy indiai fűszerezésű rizs köretet.
Nagyon fárasztó nap után betettük ugyan  "Az élet szép" című filmet, de már nem indítottuk el, mind a ketten beájultunk