2013. május 15., szerda

OTP gyámsági kincstárjegy

A tegnapi postából egy fontosnak kinéző levelet magoztam ki. Áron gyámsági betétjeként kezelt értékpapír lejárt és azzal annál is inkább kell valamit tenni, mert erre már a Gyámhivatal is felhívta a figyelmem. Felhívva az OTP-t siralmas ajánlataik vannak. Szerintem ma Magyarországon senki nem gondoskodik arról, hogy a gyámsági betét a jogosult 18-ik életévéig legalább megőrizze az értékét. Arról pedig szigorúan szó sem lehet, hogy a szülő az általuk kijelölt OTP-n kívül máshol keressen megoldást a betét értékmegőrzésére, netán némi hozam elérésére. A fontos az, hogy az OTP meggazdagodjon, a gyerek pedig le van szarva.

Öci délelőtt a Munkaügyi Központban intézte  a három hónapos munkanélküli segélyét.

Az OTP után a Móriczon randevúztunk, mert Möci szeretett volna valamit vásárolni a TOP SHOP-ban. Ott még megtoldottuk a vásárlást egy 6000.-forintra leértékelt kerámia bevonatú tepsivel. Onnan a 153-assal mentünk haza. Útközben elmondtam a kanosszámat az OTP-nél.

Közben befutottak az első reklamációk az SD kártyáról. A vevőket megnyugtattam, hogy mindent meg fogunk oldani a lehető legkorrektebb módon.

Ebédre Möci azt javasolta, hogy hozzak a kis kínaiból egy csípős savanyú levest és egy nagy adag szecsuáni csirkét sült tésztával és azt majd megfelezzük. Így is tettem, a levest megfeleztük, de a másodikat már el sem tudtuk fogyasztani.

Ebéd után még leszaladtunk az optikushoz, hogy kiválasszuk a nekem megfelelő, de Emőnek tetsző szemüveg keretet. Emő azt hitte, hogy kalapot vásárol és annyit válogatott, hogy már kezdtünk kifutni az időből, amikor rászóltam, hogy most már indulnom kell Áronért. Két percet késtünk, Áron már az előcsarnokban várt. Hazafele kanyarodva Möcit kitettük és már robogtunk is a tenisz edzésre.
Az edzésen egyre jobban tetszenek Áron ütései, miközben még mindig vannak reklamációim a labdához közelítést illetően.

Az edzés után először meglátogattuk Nagy urat, hogy adjon szakmai tanácsot, miképpen tudjuk megjavítani a huzika vonószerkezetét, hogy ne vigyen be zajt a vontatáskor a kocsiszekrénybe. Nagyon türelmesen megmutatta, hogyan kell fékberendezés tisztító spray-jel a vonófej pofákat megtisztítani, hogy a kellemetlen zaj megszűnjön  Utána bementünk a TESCO-ba. Vettünk narancsot és tejet, mert Áronnak az volt a rögeszméje, hogy otthon szeretne gyümölcs turmixot készíteni.

Otthon, amíg én blansíroztam a kaprot, addig Áron és Emő turmixot készítettek a gyümölcsökből. Azután Áron átment Emőkéhez rikikit játszani, de kilenc óra előtt határozottan ágyba parancsoltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése