2013. május 22., szerda

Újra itthon

Nagyon kipihentünk magunkat. Az idő borongós és szomorú. Úgy döntöttünk, hogy hazagurulunk, elintézzük a függő ügyeinket és majd csak péntek délután miután felvettük Áront a Kelenföldi Pályaudvaron, fogunk visszajönni Dömsödre.
Möci készítette a reggelit, én pedig átutaltam Béni párkányaik ellenértékét, mert visszaigazoló levelükben sajnálattal közölték, hogy utánvéttel nem tudnak szállítani.
Gyorsan összepakoltunk és bezártunk mindent.
Hazafelé vettünk egy kis epret és tankoltunk. Tizenegy óra előtt már itthon voltunk. Möcinek be kellett mennie a Munkaügyi Hivatalba, én pedig kora délután intézem a gyógyszer ügyeimet.
Előtte még beugrottunk a kis kínaiba. Ettünk egy-egy chilis csirkét  és közösen egy mézes csirkefalatokat szezám maggal.
A gyógyszer receptet elég simán kiadzák, így nem kell attól tartanom, hogy ez az Alfugen idő előtt el fog fogyni. Utána benéztem az óráshoz a Csabi Doxa üvege végett, de temetés miatt zárva volt.
Néztem magamnak az aprod.hu-n egy használt Toshiba Notebookot. Írtam is az eladónak, de nem válaszolt.
Kicsit pihentettem a derekam, mert kezdett rosszalkodni.
Az esti Híradó-ban mellbe vágott egy mondat. Orbán Viktor bejelentette, hogy egy korábban beadott és elutasított javaslatomat tervezik bevezetni. Hogy-hogy erről nekem egy szót sem szóltak? Möci nyugtatgatott, hogy már az is egy elismerés lenne, ha bevezetnék, mivel összecseng a gondolkozásom a kormányéval.
Hogy minél hamarabb megnyugodjak, leültem sakkozni, TV-zni, de ezekből hamar elegem lett és lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése