2013. május 28., kedd

szüli napi vacsora

Már fél hét előtt nagy ébresztő csörömpölés vert fel minket. Biztos Áron beállított magának egy ébresztést, de ha beállította, akkor most miért nem ébred fel rá és miért nem kapcsolja ki? Egy idő után megint csörgés. Lehet, hogy csak a "Szundi"-t nyomta meg és ezért ismétel. Nekem elég lenne 3/4 7-kor kelnem, mert csak 7-re kell lemennem az orvosiba vérvételre és az itt van alattunk. Megint csörög az ébresztő. Már Möci is felébredt rá és szerintem már az egész ház hallja. Az egyik szünetben bemegyek Áron szobájába és számon kérem, hogy minek állított be ébresztést és ha már beállított, miért nem kapcsolja ki és miért nem kel fel. Áron azt mondja, hogy ő nem állított be semmiféle ébresztést. Hát akkor nem tudom, hogy mi csörgött. Ekkor újfent megszólalt a csörgőkígyó és gondoltam, hogy most a végére járok a dolognak. El is indultam a hang irányába, meg is találtam a forrását. A saját telefonomon volt beállítva hogy MINDEN KEDDEN 6:20-kor csörögjön, mivel egy hete éppen kedden kellett ekkor felkelnem, hogy Áront időben oda tudjam vinni a Déli Pályaudvarra.

Hétre le is mentem a vérvételre és mikorra visszaértem Áron éppen akkor indult a suliba. Egy rövid kérdésre még maradt ideje: "Apuci, tudtad, hogy a betegségem óta egyetlen házi feladat elmaradásom sincs?"
- Persze, hogy tudom és azt is látom, hogy igyekszel behozni a lemaradásodat. Tegnap ugyan nem mondtam, pedig nagyon örültem az ötös matek röpdolgozatodnak.  Ma gyere haza négyre, felhívom Olivért és Bálintot és tartok egy kis német gyakorlást. Lesz meglepi is.

Möci még aludt. Gyorsan leszaladtam a CBA-ba. Vettem sonkát, tojást császár szalonnát, sajtot, paradicsomot  és két tubus tejszínhabot a diótortához. Összeütöttem egy királyi reggelit.és keltettem Möcit.
Közben telefonált a Varjú úr kollégája, hogy elhozta az aláírni való ELMŰ szerződést. Ezek szerint nemsokára beszerelik az oda-vissza játszó mérőórát.

Reggeli után felmentünk Möci lakásába. Vittem fel gipszet és mágneszár talpat. Elvégeztem az iparos munkát és megfenyegettem Möcit, ha záros határidőn belül nem jelenik meg az elkészített angol házi feladatával, akkor nagy baj lesz.

Felhívtam Khürneréket, hogy a hosszú kihagyás (Betegség, Bristol, Erdei Iskola) ma ismét megtartanánk a keddi szokásos német kurzust.

Délelőtt tucatszámra érkeznek a gratulációk facebookon, e-mailen és telefonon. Nem is tudom mindet megköszönni, olyan sok. Sikerült az acer-nek megoldani az egyik hiányosságát. Gyárilag nem jelezte, ha be van kapcsolva a Caps Lock és ez sokszor zavart. Letöltöttem és telepítettem egy plugin-t, azóta kifogástalanul működik.

Délután 4-re megérkeztek az ikrek és Áron is. Nagyon jó német gyakorlást tartottunk. A végére Möci hozott egy csomó földi epret. A tortát ketté vágtam azzal a céllal, hogy a felét itthon eszi meg a család és az ikrek, a másik felét meg elvisszük este Laciékhoz. Öten rögtön neki is estünk a finomságoknak. Nagyon oda kellett figyelnem, hogy Emőkének és Csabinak is maradjon egy-egy szelet.

1/2 7-re jött értünk Tamás. Emőkével megbeszéltem, hogy oda fog figyelni Áronra, a fürdésére, a vacsorájára és legfőképpen az időbeni lefekvésére.

Laci szerint késhettünk volna legalább egy negyed órát, Tamás viszont örült, hogy egyszer végre pontosan, a megbeszélt időben érkezünk. Fruzsina még nem fejezte be a munkát és mérgelődött, mert Laci egy szóval sem említette, hogy ma estére vendégeket szervezett.i reklamált
Laci reklamált, hogy miért csak egy fél tepsi diótortát hoztunk. Befogott minket a vacsi előkészítésébe. Közben persze dirigált, mint egy békebeli Elnök Vezérigazgató.
Mire Fruzsina befejezte a munkáját, végre asztalhoz ülhettünk. A vacsora nagyon finom volt.  Előtte Fruzsi által talált pálinkát, hozzá pedig Tamás  által beszerzett bor fogyasztottunk.
Sokat veszekedtünk, vitatkoztunk, kiabáltunk, de jól éreztük magunkat.
Tamás háztól-házig vitt és hozott minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése