2013. május 9., csütörtök

Godó Laci

Végre teljesen kipihentük az utazást. Áron egyedül készült reggel és majdnem időben indult a suliba. Egyedül kellett reggeliznem , mert Emő elment vásárolni. Hozott is egy kis epret tejszínhabbal.
Délelőtt figyeltem, hogy mi lesz a sorsa a vaterán aukcióra feltett SD kártyának, ami végül jól sült el. Jól is tette, mert ránk fér.
Persze mindig van valami probléma is. Most az a legújabb, hogy megállapítottam, hogy a bal szememmel gyengébben látok, mint a jobbal. Le is mentem a látszerészhez. Adott holnap délelőttre egy időpontot és akkor megvizsgálja.

Elővettem a  Bristol-ban készült fotókat és feltettem a tabletben lévő SD kártyára.

Möci egész délelőtt a számítógép előtt ült (ami persze Áronnak tilos lenne, de ő most a suliban van.) Utána még a tableten lévő fotókon is csámcsogott.

Ma tudtam meg, hogy meghalt Godó Laci osztálytársam és akkori barátom. Sohasem lett híres, de nagyon okos, tisztességes és lelkiismeretes ember volt, ami manapság legalább olyan ritka, mintha híres lett volna. Sajnos már egy jó ideje problémája volt a szívével. R.I.P. Az osztályból többen is egyidősek voltunk vele. Ilyenkor mi van?

Bertrand Russel, múlt században élt angol filozófus, miközben emberszeretetről és toleranciáról beszél, egy helyen azt mondja, hogy az aggkori halálfélelem elkerülhető, ha az ember tartalmasan él és főképp akkor, ha hagyott hátra valamit. Ez nem okvetlen vagyont kifejező tárgy kell legyen, hanem ha ültetett egy fát, felnevelt egy gyereket, kitalált valamit, amit az emberiség tud hasznosítani. Kár, hogy nekem csak egyetlen egy olyan találmányom van, amit a Találmányi Hivatal is regisztrált és immáron 40 éve hasznosítják, miközben vannak feltalálók, akiknek száznál is több találmányuk van, de még behozhatom őket, hiszen előttem az élet.
Igaz, hogy én a tanítást is hátrahagyott értéknek tartom ugyanúgy, mint az ültetett fákat, a legyártott alkotásokat, vagy a felnevelt gyerekeket.

Áron öt után ért haza és azzal az ürüggyel kért eltávozást, hogy a suliban papírgyűjtő akció van. Negyed hétig elengedtem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése