2013. május 16., csütörtök

Történelem könyv

Nem ment simán Áron iskolába indulása. Tegnap este elmaradt a szigorú táska vizit. Csupán egyre hajtogattam, hogy "Áron hozd be a táskádat a folyosóról".
Reggel amikor kérdezgettem, hogy mindent bepakolt a táskájába az órarend szerint, egyre csak igenlő választ adott, majd amikor már indulni készült, egyszer csak megkérdezte: hol van a táskám?" Ekkor derült ki, nem hogy nem pakolt be az órarend szerint, de még be sem hozta a folyosóról a táskáját. Nagyon pipa lettem, de nem akartam az elindulásakor balhézni. Ráadásul akkora kupit hagyott a szobájában, mint még soha. Mától kezdve új házirendet léptetek életbe.
Egyedül kellett reggeliznem, mert Emő még nem épült fel teljesen. Reggeli torna helyett egy online sakkpartit játszottam, amit úgy elvesztettem, ahogy kell. Nem felejtettem el a smaragdfa magokat meglocsolni és remélem, hogy ez a program beépül a napirendembe erre az egy hónapra.
Nekem is meg kellett küzdenem a magam problémájával. Az egyik SD kártya üzletet vissza csináltam, mert nem hozta az ígért paramétereket. Simán ment minden az üzlet visszacsinálásában.
Möci főzött egy fincsi zöldséglevest és utána tejfölös, kapros tökfőzelék volt csirkepörkölttel.
Teli hassal elmentem a Móriczra és megpróbáltam megjavíttatni Csabi frissen eltört karóra üvegét (ami plexi).
Visszafele beugrottam az ANZSU Optikába az új szemüvegemért. A szemüveg szuper, csak teljesen felborította a havi budget-nket.
Áron ötre ért haza, de azonnal elzavartam világgá, mivel egy hónapja kérem, hogy intézkedjen az eltűnt történelem könyve ügyében. .Találja meg, vegye ki a könyvtárból vagy vegyünk egy újat, kérjen egyet kölcsön, másoljuk le valakiét, csak legyen, mert attól, hogy hordozza haza az egyeseket, nem leszünk előrébb. Most azt kértem tőle, hogy induljon el és addig ne jöjjön haza, amíg nem talál megoldást.
Felmentem Möcinek panaszkodni, hogy megnéztem az üzenő füzetét és a leckefüzetét. 5 napja nincs semmi beírva a leckefüzetébe.Ezen újfent kiakadtam.
Möci nyugtatott és azt javasolta, hogy amíg Áron keresi a megoldást a töri könyv ügyben, addig sétáljunk egyet.
Áron meghozta a kölcsönkért töri könyvet, aminek a kérdéses 5 oldalát 3 perc alatt sikerült beszkennelnem és kinyomtatnom. Ezért kellett könyörögnöm egy hónapja minden este és minden reggel. Teljesen kivagyok ezen akadva.
Azt mondtam Áronnak, ha nem csinál rendet a szobájában, akkor ő nem jöhet Dömsödre, csak mi hárman (Nagyi, Emő, meg én). Nyolc körül megszeppent. Möci hozott le neki kiflit, sajtot. Megmelegíthette a tejberizst, süthetett a kiflire sajtot és megihatta hozzá a tegnap vásárolt citromos sört (Rádlert). Mindenki jól van a családomban, csak én vagyok kiakadva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése