2013. augusztus 10., szombat

A fiúkért menet Horányba

Nagyon korán kellett kelnem, ahhoz, hogy hétkor el tudjak indulni Áronért és Leóért Horányba, Emőkéért pedig a Gazdagréti térre.

Kicseréltem a hűtőládában a jégakkukat a mélyhűtőből kivett frissekre, hogy a négy üveg almalé hidegen érkezzen Horányba. Möci gyorsan kent egy szendvicset és megtöltötte az autós poharat tejeskávéval.

Közben Noszti Zoli telefonált, hogy ma reggel 9-re tudnának jönni szerelni a klímát és délre készen is lennének. Mondtam, hogy nyugodtan jöjjenek, Möci fogja tartani a frontot. Még szerencse, hogy ahogy beállt a tél, rögtön lesz klímánk.

Norci kért, hogy ne menjek 1/2 9-re Horányba, mert ők 9-ig alszanak. Igyekeztem 9 után érkezni és ez 1/4 10-re sikerült is, de Norcinak és Ádámnak ez sem tetszett, mert felébresztettem őket. A nagy gonddal készített hat liter almalé fogyott, de nagy bánatomra senki sem dicsérte, hogy finom.

Áron és Leó már régen a játszótéren voltak és onnan jöttek be reggelizni. Baracklekváros vajas kifli volt, amihez nekem egy finom kávét is készített Ádám. Áron és Leó már össze voltak készítve, csak be kellett pakolni mindent az  autó csomagtartójába, feltenni Áron biciklijét és tízkor már el is tudtunk indulni.

Az első állomás a Gazdagréti tér volt. Ott felvettük Emőkét, Manna cicát és a postaládákból a leveleket. Ezek közül csak Manna volt komplikált, mert senki nem tudta betenni őt a kosarába. Először Áron próbálkozott, azután Leó. Mire Emőkére került a sor, Manna már bebújt az ágynemű tartóba és közölte, hogy ő nem szeretne velünk jönni. Nagy nehezen, végül 11-kor tudtunk elindulni.

Az első állomás a Burek volt. Áron egy fagylaltot kért, mi hárman pedig egy-egy gyrost. Közben Emő telefonált, hogy merre járunk. Én gondoltam, hogy abból balhé lesz, ha mi ebéd előtt be gyros-ozunk, ezért átadtam a telefont Emőkének, aki azt lódította, hogy Áporkán vagyunk, mert kaptunk egy defektet, de már majdnem végeztünk a kerékcserével és nemsokára megérkezünk. A gyros nagyon finom volt, de én meghagytam a felét Möcinek.

Huszti Zoli is telefonált, hogy befejezték a klíma szerelését és a fagyasztó kamra ezennel elkészült.

Megérkezésünk után először Mannát engedtük ki, aki rögtön felismerve a terepet, körbe járt a kertben. Emő feltálalta ebédre a maradék töltött paprikát, de senki nem volt elég éhes és ezért nagyon hosszú foggal ettük.

Megmustráltam a klíma szerelését és az istállóban való kábelezést leszámítva, tetszett a munka. Átutaltam az autópálya büntetést és a TESCO hitelt.

A délutáni pihenés olvasással kezdődött, de hamar átfordult alvásba.

Emőke elment a fiúkkal a strandra és egy kicsit átfázva jöttek meg, úgyhogy azonnal a forró zuhany alá küldte őket. Áron és Leó nagy legózásba kezdtek.

A veteményes esti locsolása közben átjöttek a lakókocsis szomszédok, akik holnap indulnak el kéthetes túrára és invitáltak minket is. A terv szerint az első hetet Szlovéniában töltik és a második héten mennek le az Adriára. Nekünk a jövő hét szóba se jöhet, de utána lehet, hogy csatlakozunk.

A fiúk vacsorára tejbegrízt kaptak, én pedig kolbászt, csípős paprikát és tejet.
Vacsi után Emőke, Áron és Leó annak ellenére elkezdtek kártyázni, hogy már lassan fél tíz volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése