2013. augusztus 2., péntek

Róza piros füzete

Möci biciklivel ment ki a piacra. Amikor lementem locsolni, se Möci, se bringa.

Zsolti áthívott minket, hogy szedjünk magunknak szilvát. Möci  kapott az alkalmon és nekikezdett a szilvabefőzéshez.

Délelőtt először megbarkácsoltam a huzikába szerelt polcnak a falhoz rögzítését, majd  rászántam magam, hogy rendbe tegyem a lepréselt bélyegeket. Közben Möci felolvasást tartott drága Róza irodalmi feljegyzéseiből. Nem tudom, hogyan talált rá erre a piros füzetjére, de felettébb megörültem neki.

Felhívtam a Béke téri Gyógytornát és bejelentkeztem hétfő délelőttre.

Möci angol zárthelyije ötös alá lett. Remélem, hogy nem puskázott, de ha igen az ki fog derülni. Nagyon megdicsértem. Most már csak arra kell koncentrálnom, hogy ne adja alább a tempót.

Laci bácsi napelemes projektje elindult, de arra biztattam, hogy ne fogadja el az árajánlat első verzióját, próbáljon belőle alkudni.

Möci csak a szilvalekvárt főzte, ugyanis megint a körömpörkölt volt ebédre feltálalva. Még volt hozzá egy kevés kovi-ubi, de már annak is csak az utója.

Norci telefonált, hogy módosul a program. Mici megy ugyan augusztus 4-én Eszterért, és Noéért Bakonyszentlászlóra, de nem a korábban tervezett 9  személyes autóval, mert az időközben lerobbant, hanem csak egy kisebbel. Így vasárnap nekem is le kell mennem a három fiúért (Áron. Leó, Artúr) és amikor Mici megy a másik táborba (amelyiknek se a címét, se a GPS koordinátáit nem tudjuk) a Dunyiért, akkor nekünk is követnünk kell, hogy felvegyük Samut. Onnan Horány, majd vissza Budapest.

Ez egy kicsit felborította a tervezett vasárnapi programunkat, de ez még belefér.

A kibírhatatlan hőséget (36 °C) sörrel és behűtött sárgadinnyével enyhítettük.

Este egy kusza Agathe Christi film a TV-ben, de Möci már végig se nézte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése