2013. augusztus 15., csütörtök

Rend a lelke mindennek

Ma végre közepes időre ébredtünk. Reggeli után Möci azt javasolta, hogy karikázzunk ki a piacra hagymáért és fokhagymáért. Előtte meglocsoltam a zöldbabot, úgy ahogy Zsolti bácsi tanította, nem a lombját, virágát, hanem a tövét, gyökerét.
Utána felhívtam Áront a Nóra nagyinál, megnyugtatott, hogy teljesen jól van és délre rendeltek egy taxit, majd busszal indulnak Egerbe.
Az egész házban kerestem a szemüvegem, de sehol nem lelem. Möci is segített, de neki se jelent meg. Bezzeg, ha Áron itthon lenne, Ő azonnal megtalálná. Közben beleakadtam néhány rendetlenségbe, amiért szóltam is Möcinek. Neki viszont az a véleménye, hogy kettőnk közül én vagyok a rendetlenebb. Ezért azután meghirdettünk egy rendességi versenyt.

Elindultunk bicajjal a piacra. Megvettük a cuccokat és amikor visszafele jöttünk az utcákon mindenhol csődület volt, mert egy helikopter leszállt egy sürgősségi esethez, ott beugrottak az első teherautóba és azzal mentek a beteghez.

Ebédre Möci a csúcsot készítette, spenótos tésztát parmezán sajttal megszórva. Úgy készítette, olaszosan, nem finomra feldarálva a spenótot, hanem meghagyva levelesen. Nagyon finom volt. Utána söröcske.

Végre rászántuk magunkat, hogy kimenjünk a stégre és úszkáltunk a Dunánkban néhányat, miközben megállapítottuk, hogy most már augusztus közepe van és lassan vége a nyárnak.

Dezső hívott telefonon, hogy menjek a kerítéshez, mert salátának való uborkát szedett nekünk.

Este Möci átvette Elli szerepét és elkezdte csipegetni a lábkörmömet.

Amikor felhívtuk Áront, már 3/4 9 körül járt. Nagyon fárasztó nap után már lepihentek a nagyival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése