2013. október 16., szerda

Elavult órarednd

Áron reggeli indulásánál Möci volt az ügyeletes, én még durmoltam. Utána én készítettem a tükörtojást füstölt szalonnán és együtt reggeliztünk. Möci odatette a nagymosást és kiadta a feladatot, hogy teregessek ki.

Felhívtam Nóra nagyit, hogy mi a terve Áron délutáni tenisz edzését illetően, de ő azt mondta, hogy ilyen rossz időben nem tud kijönni Budaörsre, ha meg tudjuk oldani, akkor Áron ott aludhatna nála. Ehhez az kellett, hogy megnézzem Áron órarendjét, hogy milyen cuccok kellenek holnapra, ami ma nincs az iskolatáskájában. A szerda-csütörtök különbségből csak a töri könyvet tudtam bevinni. Ezen kívül még becsomagoltam a nagyinak küldendő Hatvany Lajos könyvet is.

Lementem az Unicredit Bankba és felmondtam a náluk vezetett bankszámlámat, mert mindenféle címen olyan összegekkel terhelnek be, hogy az már teljesen fényűzés számba megy, hogy valakinek több folyószámlája legyen.

Egyébként olyan rémhírek terjednek, hogy külföldön lehet tranzakciós díj nélküli "0" forintos folyószámlát nyitni. Egyetlen feltétele van, hogy oda menjen a fizetés vagy a nyugdíj. Ennek majd utána nézek. Engem hidegen hagy, hogy mi lesz a magyar bankszektorral, csak tőlem ne vonjanak le annyit.

Visszatérve a bankból újabb feladatot kaptam. Kockázzam fel a Béni féle karalábét mérnöki pontossággal akkorákra, mint egy mokka cukor.

Megbeszéltem Posta Lacival, hogy hétfőn elviszem az autót a gömbcsukló cserékre, ő pedig levizsgáztatja, mivel október 26-án lejár a műszakija.

Négy óra előtt elindultam a teniszre, de a teniszsátorba nem mehettem be. Kávéztam és dumálgattunk Etával. Az edzés után Gyula azt mondta, hogy Áronnak jól ment az edzés.

Hazafele kiderült, hogy az Áron szobájában kiragasztott órarend már elavult, ezért csak úgy tudjuk megoldani a nagyinál való alvást, ha Áron előbb hazajön és az új órarend szerint pakolja be a táskáját.

Így is lett, minden holnapra szükséges dolgot bepakolt és inkább átszállással a 8-as busszal és 59-es villamossal ment, mondván, hogy ilyenkor a 139-es busz csak lassan araszol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése