2013. október 4., péntek

PSA

Áron reggel egy kicsit elhúzta az időt. Ebből az következett, hogy 7:10-kor már kapkodnia  kellett. Kérdezte, hogy nem tudnék-e neki készíteni ebédre egy szendvicset. Mondtam, hogy az már készen van, mert Möci már tegnap becsomagolta és bent van a hűtőben. Rögtön megnézte és ki is készítette. Már indult volna, ha nem szólok, hogy itt hagyta az ebédpénzt, pedig tegnap mondtam, hogy már most tegye el, mert itthon fogja felejteni. Az ünneplő ingét egy vállfán betettem egy nagy papírzsákba.szerencsére ezt vitte magával, de a nagy kapkodásnak az lett a vége, hogy a szendvicsek itthon maradtak.

Áron indulása után én is elkezdtem szedelődzködni, mert éhgyomorra meg kellett jelennem vérvételre a Fehérvári úti rendelőben a PSA-hoz vérvételre. Hamar odaértem, sorszám, de attól elájultam, hogy milyen sokan vannak előttem és milyen lassan megy a rendszer.
Amíg várakoztam egymás után ittam a pohár vizeket, mert Lenke nővér megtanított, hogy vérvétel előtt sok vizet kell inni. Közben, míg vártam a soromra, volt időm azon gondolkozni, hogy mi az a hiba a rendszerben, ami miatt ilyen lassan megy a dolog és én mit tudnék javítani rajta, ha ez az én feladatom lenne. Azt hiszem meg tudnám szervezni, hogy ez az aktus ne három, hanem csak fél órát tartson és akkor arról még nem is beszéltem, hogy a sok munkanélküliből néhányat ki lehetne képezni, hogy a terminál előtt intézze a sorban állók felvételét a rendszerbe.

11-re már otthon voltam és azonnal elkezdtem készíteni a reggelit. Miután jól belakmároztam leültem a számítógép elé. Megnéztem a leveleket és írtam a blogomat. Rendeltem egy LED-es lámpát kerékpárra.

Mindent becsomagoltam és lehordtam az autóba, hogy Áron érkezésekor mihamarabb indulhassunk. Megmelegítettem a tegnapi ebéd maradékát. Közben Áron is megjött  és kettő körül indultunk. Első állomás a TESCO. Áron visszaviszi az üres üvegeket, hogy ennyivel is több legyen a zsebpénze, én meg veszek egy grillcsirkét és savanyúságot vacsorára. Vettünk még margarint, kakaót, unicumot, sört, mosogatógép tablettát és alufóliát, mert az is elfogyott.

Útközben megálltunk a FÓKA plusz Bt.-nél, hogy az elektromos kazán projektet finomítsuk. Utána bevittük Büti Ági a nálunk hagyott  esernyőjét. Még Laci bácsinál is megálltam egy rövid szakmai kérdés erejéig. A bázisra megérkezve, először lerendeztem a fűtést és csak utána kezdtem hozzá a smaragdfa elültetéséhez. Áronnal közösen határoztuk meg, hogy hova ültessük. Én ástam a gödröt, betettük a cserép tartalmát és együtt pótoltuk a hiányzó födet, majd jól meglocsoltuk.

Egy óra múlva már ropogott a tűz a cserépkályhában és 20 fok volt a házban. Manna is nagyon jól érzi magát Dömsödön. Néha elcsavarog,  ugyan, de mindig visszajön.

Vacsorára megkezdtük a grillcsirkét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése