2013. október 5., szombat

Sok munka a telken

 Későn keltünk és emiatt későn értünk ki a piacra. Előtte még tankolnunk is kellett az ATM-nél, mert a pénztárcám üres volt. Csak tojást vettünk, gombát meg tejfölt.

Benéztünk a villamos boltba is, de nem találtam nekem megfelelő szerelősínt.

Közösen készítettük a reggelit. Utána megtörtént a hatodik zöldbab szüret. Délelőtt még kifúrtam Möci konyhájába felszerelendő LED-es lámpatest tartófáját.

Próbáltam beindítani a fűnyírót, de nem hallgatott a szép szóra.

Leszedtem a még zöld paradicsomot és ahogyan Möcitől tanultam eltettem két nagyobb és egy kisebb üvegbe. Sajnos csak a kisebb üveghez találtunk csavaros kupakot,de majd óvatosan visszük haza.

Áron ismétli a történelmet és gond-viseli Mannát

Ebédre tejfölös zöldbabos gombaleves készült benne az új-szüretű zöldbabbal. Utána a grillcsirke másik fele.

Áron kiment diót és almát szedni, én meg a bélyegáztatással foglalatoskodtam.

Átmentünk Gabikáékhoz. Elmondtam, hogy milyen LED izzót sikerült beszereznem és Möci olvasólámpájába beszerelnem. Gabikáéknak is olyan kell, ezért jövő hétvégéig kölcsönadtam, esetleg veszek majd még egyet.

Amikor visszamentünk Feri bácsi átkisért. Nagy örömünkre szedett egy kis almát és elvitte a LED izzót.

Közben sikerült megjavítanom a fűnyírót és elkezdtem a fűnyírást.

Vacsorára megettük a kakaós csigát tejjel és megnéztük az X-Faktor selejtezőjét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése