2013. október 6., vasárnap

Készülődés Möci születésnapjára


Reggel felhívtam Mikus urat, kértem tőle egy e-mail címet, hogy az elektromos kazán kábelezésére árajánlatot kérjek. Ehhez persze le kellett mérnem a hátsó falon a villanyóra és a telepítési hely közötti távolságot. Emiatt újabb feladat az akadályozó rózsabokrok lecsipkedése. Szerencsémre ezt Áron elvállalta.

Szerény reggeli után elkezdtük a születésnapi diótorta projektet. Én próbáltam a tíz tojást ketté választani (fehérje - sárgája). Nekem persze nem ment olyan jól, mint a Möcinek szokott menni. Áron nekifogott darálni a diót, én pedig elkezdtem felverni habnak a fehérjét. Az ÉHSZAKOK receptkönyvet nem találtam, ezért megkerestem a Dropboxban.

Felvertem a tojáshabot és már majdnem elkészültem vele, mire meglett a darált dió. Egyetlen tepsire való sütőpapírt találtunk. Egy szóval nem voltunk 100%-osan felkészülve a meglepetés tortára.

Pihenni jöttünk, de már délelőtt 11 órára kiderült, hogy nem fogunk tudni végezni a munkákkal.

Délre megsült a tészta (amiben semmi liszt nincs) és elkészült a kenőcs is. Két láda almát becsomagoltunk újságpapírba és a falemez gyümölcsös ládákban feltettük az istálló padlására.

Amikor már teljesen elkészült a diótorta, szétszedtem egy hullámpapír dobozt és alufóliával bélelve belecsomagoltam, hogy alkalmas legyen a szállításra.

Megsajnálva az újszülött smaragdfát, leütöttem négy karót körülötte és ráhúztam egy teljesen átlátszó esőköpenyt, hogy ha nagyon fúj a szél, akkor se fázzon meg.

Áron sürgette az ebédet, amit sose szokott, hogy korán tudjunk elindulni, mert neki otthon programja van. Elkezdte hívogatni Mannát, de a cica egy jó darabig nem jelentkezett. Végül meglátta a szomszéd telken, hogy egy másik macsekkal ül néhány méterre szembe és mozdulatlanul néznek egymással farkas szemet.

Áron megbeszélte az osztálytársával (Nyitrai Tamás), hogy délután 4-kor feljön hozzánk. Emiatt azután nagyon tempósan kellett csomagolnunk. Majdnem mindenhol átlépve a megengedett sebességet és így csak 6 percet késtünk.

Végül Tomi csak hatra jött, úgy látszik, hogy a szervezést még tanulni kell.

Áron nyolckor lefeküdt, mi meg megnéztük az X-Faktort, sőt még a Forma 1 esti ismétlésébe is bele-bele pillantottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése